UserTP14A
Results153
Vieša
Pranešti

Elektroninės parduotuvės „Barbora“ pirkėjų lojalumas

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto Tarptautinės prekybos studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą bei atlieku apklausą, kurios tikslas išanalizuoti internetinės parduotuvės „Barbora“ pirkėjų lojalumą, apsipirkimo ypatumus bei kaip pirkėjai vertina parduotuvės teikiamas paslaugas.

Anketa yra anonimiška, o jos rezultatai viešai neskelbiami. Gauti duomenys bus panaudoti rašant baigiamąjį darbą.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Ar perkate prekes internetinėje parduotuvėje „Barbora“? (Jei atsakėte ne, toliau atsakykite tik į 11 ir 12 klausimus)
2. Kaip dažnai užsisakote prekes internetinėje parduotuvėje „Barbora“?
3. Kiek laiko naudojatės elektroninės parduotuvės „Barbora“ teikiama paslauga?
4. Ar esate lojalus/- i elektroninės parduotuvės „Barbora“ pirkėjas/- a?
5. Kodėl perkate prekes šioje internetinėje parduotuvėje?
6. Kokia lojalumo programa Jums labiausiai patinka?
7. Jūsų manymu, ar reikėtų keisti lojalumo programas? Jeigu taip, įvardinkite kaip?
8. Įvertinkite teiginius
Nėra reaguojama/ sprendžiamaNegreitaiNei greitai, nei negreitaiGreitaiLabai greitai
Kaip greitai reaguojama į Jūsų pateiktą skundą
Kaip greitai yra išsprendžiama iškilusi problema
9. Kaip vertinate gaunamų prekių kokybę?
10. Įrašykite Jūsų skundą arba pasiūlymą:
11. Kodėl neperkate prekių internetinėje parduotuvėje „Barbora“?
12. Kas Jus paskatintų pirkti prekes internetinėje parduotuvėje „Barbora“?
13. Jūsų pajamos:
14. Lytis:
15. Amžius:
16. Jūs:
17. Gyvenamoji vieta: