Elektroninės komunikacijos ,,iš lūpų į lūpas“ aspektų įtaka vartotojų ketinimams pirkti

Mielas respondente,

esu Kamilė Matiukaitė, Vilniaus universiteto Kauno fakulteto, marketingo ir pardavimų vadybos magistro studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kuriame siekiu išanalizuoti elektroninės komunikacijos ,,iš lūpų į lūpas“  (E-WOM*) aspektų įtaką vartotojų ketinimams pirkti socialinėje erdvėje.

Prašau įdėmiai perskaityti žemiau pateiktus klausimus ir pasirinkti Jums labiausiai tinkantį atsakymą. Čia nėra teisingų ar klaidingų atsakymų, man svarbi Jūsų asmeninė nuomonė. Duomenys bus analizuojami apibendrintai, neidentifikuojant asmens. Tokiu būdu užtikrinu konfidencialumą ir anonimiškumą. 

Iš anksto dėkoju už geranoriškumą ir nuoširdų bendradarbiavimą.

* E-WOM yra informacijos perdavimo terpė internete, kurioje vartotojai dalijasi arba ieško informacijos apie paslaugas, produktus ar įmones įvairiomis formomis, per įvairias elektronines platformas.

Anketa neaktyvi

Ar esate socialinių tinklų tokių kaip ,,Facebook“ vartotojas?

Jūsų lytis

Amžius

Jūsų išsilavinimas

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Jūsų pajamos (Po mokesčių)

    Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie E-WOM motyvacinius veiksnius:

    Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie E-WOM aspektus:

    Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie bendrą E-WOM:

    Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie požiūrį į prekės ženklą:

    Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius apie vartotojų ketinimus pirkti:

    Susikurti savo anketą