Eksporto strategija Lietuvos stiklo pramonės įmonėse

Tyrimo tikslas - išanalizuoti Lietuvos stiklo pramonės įmonių eksporto strategijos formavimo procesus plėtojant veiklą užsienio šalyse, išsiaiškinti su kokiais sunkumais susiduriama. Rezultatai bus panaudoti magistriniame darbe. Jums pageidaujant, susistemintus tyrimo rezultatus atsiųsiu el. paštu. Nuoširddžiai dėkoju. Pagarbiai, Aldona Kazlauskaitė KTU Tarptautinio verslo vadybos magistrantė
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar Jūsų įmonė eksportuoja produkciją į užsienio šalis?

Su kuria iš produktų, gaminių ir paslaugų klasfikatoriaus (PGPK) klasių sietina Jūsų įmonės veikla?

Kas yra Jūsų eksporto partneriai?

Kas įtakojo poreikį organizuoti eksportą Jūsų įmonėje? (pažymėkite 3 lab. tinkančius atsakymus)

Kur ieškote informacijos apie užsienio rinkas?

Kokais pagrindiniais kriterijais naudojatės atrenkant eksporto rinkas?

Kokias eksporto prekes parduodate užsienio rinkose?

Kokie veiksniai formuoja Jūsų įmonės eksportuojamos prekės(-kių) kainas?(3 lab. tinkantys atsakymai)

Kuo pasižymi Jūsų įmonės kainos strategija užsienio rinkoje?

Kaip paskirstote eksporto prekes užsienio rinkose?

Ar Jūsų įmonės dabartiniai darbuotojai turi darbo su užsienio rinkomis patirtį?

Kokius produkto ar paslaugos pardavimų rėmimo ar skatinimo elementus Jūs naudojate užsienyje?

Jūsų nuomone, kaip gali pasikeisti Jūsų įmonės produkcijos eksportas per artimiausius 2–3m.?

Dėl kokių priežasčių susiduriate su eksporto sunkumais?

Kaip vertinate Lietuvos Respublikos teisinės aplinkos poveikį eksportui?

Kokią pinigų sumą įmonė investuoja (galėtų investuoti) į eksporto vystymą?

Jei pageidaujate gauti susistemintus šio tyrimo rezultatus, prašau įvesti el. pašto adresą: