Ekologiškų maisto produktų reklamos poveikis Z kartos vartotojų dėmesio atkreipimui ir maisto produktų įsimintinumui klausimynas
Gerb. Respondente,
Esu Kauno technologijos universiteto Marketingo valdymo magistro studijų programos antrojo kurso studentė. Šiuo metu atlieku empirinį tyrimą, kurio tikslas - nustatyti ekologiškų maisto produktų reklamos elementų poveikį Z kartos vartotojų dėmesio atkreipimui ir maisto produktų įsimintinumui.
Apklausą pildyti gali respondentai, kurių amžius 18-28 m.
Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai - konfidencialūs. Surinkti ir apibendrinti tyrimo duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro projektui parengti. Jei turite klausimų, prašau kreiptis el. paštu - [email protected].
Anketos pildymas užtruks apie 5-7 minutes.
Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui