



Ekologiško produkto suvokiamos vertės poveikis vartotojo ketinimui pirkti
Gerb. Respondente,
Esu Vilniaus universiteto Kauno fakulteto magistrantūros studijų programos Marketingas ir pardavimų vadyba studentė Rūta Felenderytė. Šiuo metu rašau baigiamąjį magistro darbą, kurio objektas - ekologiško produkto suvokiamos vertės poveikis vartotojo ketinimui pirkti.
Kviečiu Jus sudalyvauti tyrime, kurio tikslas – ištirti suvokiamos vertės dimensijų poveikį vartotojų požiūriui ir ketinimui pirkti drabužius, pagamintus iš perdirbtų medžiagų. Apklausa yra anoniminė, o gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajame magistro darbe.
Labai prašau apklausoje dalyvauti asmenis, kurie yra įsigiję ar artimiausioje ateityje svarsto įsigyti drabužius, pagamintus iš perdirbtų medžiagų (tokių kaip perdirbtas poliesteris, medvilnė, vilna, nailonas, kašmyras).
Anketoje pateikiami teiginiai ir jų vertinimo skalės (nuo visiškai nesutinku iki visiškai sutinku). Atskirai įvertinkite kiekvieną iš pateiktų teiginių, pažymėdami Jums labiausiai tinkantį variantą. Atsakymai į anketos klausimus gali užtrukti apie 15 minučių. Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir pagalbą atliekant tyrimą!