5 Visiškai sutinku
4 Sutinku
3 Nei sutinku, nei nesutinku
2 Nesutinku
1 Visiškai nesutinku
Prieš egzaminus dažnai jaučiu jaudulį
Prieš egzaminus miegu blogiau, negu įprastai.
Prieš egzaminus valgau mažiau arba daugiau, negu įprastai.
Norėčiau, kad būtų galima nelaikyti egzaminų.
Mane erzina, kai egzamino metu dėstytojai vaikšto šalia manęs arba mane stebi.
Svarbių egzaminų metu aš dažnai negaliu susikaupti.
Egzamino metu, dėl mane apėmusios įtampos, pamirštu tai, ką mokiausi.
Laikydamas/ -a egzaminą pajuntu, kad galvoju apie dalykus, nesusijusius su egzaminu.
Mane erzina kolegų šnaresys egzamino metu.
Prieš egzaminą aš negaliu fiziškai atsipalaiduoti
Egzamino metu, pajutus, kad nesugebėsiu išspręsti užduoties, mane apima panika ir ,,užsiblokuoja" mintys.
Manau, kad jaudinimasis dėl egzamino dažnai trukdo man gerai atlikti egzaminų užduotis.
Jei man nepasiseka gerai išlaikyti egzamino, pradedu galvoti, kad aš ne toks (-ia) protingas (-a), kaip man atrodė.
Jeigu nereikėtų laikyti egzaminų, manau, dažniau būčiau geresnės nuotaikos.
Kartais egzamino metu apima mintys, kad neišlaikysiu egzamino.
Man rūpi, ką galvoja mano tėvai ar draugai apie mano egzaminų rezultatus, ir dėl to mane dažnai apima nerimas
Prieš pranešdamas (-a) apie savo egzamino rezultatą, pirmiausia išsiaiškinu, kokie yra kitų asmenų egzamino įvertinimai.
Jeigu mano egzamino įvertis būna žemas, nenoriu kitiems sakyti, koks jis.
Dažnai po egzamino mane apima mintys, kad esu vertas (-a) aukštesnio rezultato, negugavau.
Blogai jaučiuosi, kai gaunu žemą egzamino įvertinimą.
Dažnai ruošiantis egzaminui, jaučiuosi nervingas (-a).
Prieš egzamino rezultatų paskelbimą dažnai jaučiu didelį nerimą ir diskomfortą.
Egzamino metu, gavęs (-usi) tokias egzamino užduotis, kurių nesugebu atlikti, kartais kaltinu dėstytoją dėl sudėtingų užduočių parengimo.
Dėl mane apėmusio nerimo, dažnai vengiu ruošimosi egzaminui ir tai atidėlioju.
Jeigu nereikėtų laikyti egzaminų, manu, būčiau rečiau nervingas (-a).
Manau, kad kartais gaunu žemesnį egzamino rezultatą, negu esu vertas (-a), nes egzaminas yra laikomas ne individualiai ir su laiko apribojimu.
Manau, kad egzaminų sesijos neturėtų būti tokios formalios ir įtempos.
Norėčiau, kad būtų koks nors kitas būdas pasiekti savo tikslą, nelaikant egzaminų.
Žinojimas, kad mano ateitis iš dalies priklauso nuo to, kaip išlaikysiu egzaminus, mane slegia
Man rūpi, ką dėstytojai pagalvos apie mane, jeigu aš blogai išlaikysiu egzaminą.
Sesijos metu dažnai jaučiuosi labiau nervingas (-a) negu įprastai.
Kartais jaučiu, kad sesijos metu noriu mažiau bendrauti su kitais negu įprastai.
Sesijos metu dažnai jaučiu nerimą.
Nerimas dėl egzamino dažnai padidėja, kai žinau, jog egzaminą ves griežtas (-a) dėstytojas (-a).
Manau, jeigu neišlaikyčiau egzamino, mane apimtų liūdesys.
Prieš laikydamas (-a) egzaminą jaučiu tuštumą ir sunkumą
Dažnai, gavęs (-usi) žemą egzamino įvertinimą, galvoju, kad aš niekam tikęs (-usi).
Gautas žemas egzamino įvertinimas slopina motyvaciją ruoštis sekantiems egzaminams.
Dažnai galvoju, kad ir kaip ruoščiausi egzaminui, vis tiek negausiu aukšto įvertinimo.
Manau, kad mane apimantys jausmai prieš egzaminus arba jų metu, kenkia mano psichinei bei fizinei sveikatai.