E-verslo modelio taikymas Sodros draudėjų aptarnavimo sistemoje

Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto studentė magistrantė atlieka tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti verslo ir elektroninės valdžios modelį ir jo taikymą „Sodros“ draudėjų aptarnavimo sistemoje.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojatės Elektronine draudėjų aptarnavimo sistema (toliau – EDAS)?

2. Įvertinkite teiginį: „EDAS sistemoje visada gaunu to, ko ir tikiuosi“:

3. EDAS sistemoje teikiama informacija visiškai tenkina įmonės poreikius:

4. Įvertinkite teiginį: „EDAS sistema supaprastina darbą su Sodra“:

5. Įvertinkite penkiabalėje sistemoje (5 – labai gera, .., 1 – labai bloga) EDAS sistemos kokybę:

6. Ar teko pildyti skundus dėl EDAS sistemos darbo?

7. Ar Jums svarbus įmonės kaštų sutaupymas naudojantis EDAS sistema?

8. „Įmonės, naudodamosios EDAS paslaugomis - mažina popierizmo, spausdinimo, pašto ir t.t. kaštus"

9. Pažymėkite, Jūsų nuomone, svarbius kriterijus, kurie trukdo pradėti naudotis EDAS sistema:

10. Ar Jums svarbus EDAS sistemos pritaikymas neįgaliesiems?

11. Jeigu turėtumėte galimybę rinktis, kokią bendravimo formą su Sodra pasirinktumėte?

12. Ar naudojatės kitomis e-valdžios arba e-verslo paslaugomis (VMI, e- bankininkystės paslaugomis)?

13. Ar EDAS sistema Jums sukelia žemiau išvardintas baimes?

14. Ar Jums svarbi galimybė dirbti su EDAS bet kuriuo paros laiku?

15. Ar pildant dokumentus Jums svarbi Sodros specialistės konsultacija?

16. Įvertinkite šį teiginį: „EDAS sistema sutaupo įmonės darbuotojų laiką“:

Sodra suteikdama verslui galimybę el. būdu gauti ir pateikti informaciją skatina valstybės atvirumą:

18. Jūsų lytis:

19. Jūsų amžius:

20. Kiek darbuotojų dirba Jūsų įmonėje?

21. Jūsų pareigos įmonėje?