E-parduotuvės

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar jums priimtinas prekių ir/ar paslaugų įsigyjimas internetu?

2. Ar esate įsigiję prekių ir/ar paslaugų internetu?

3. Kiek laiko per dieną naudojatės kompiuteriu (valandomis)?

4. Kokias prekes ar paslaugas esate pirkę internetu (pažymėti visus tinkančius variantus)?

5. Kokias prekes ar paslaugas ketinate pirkti internetu ateityje:

6. Internete vidutiniškai perkate:

7. Kiek kartų pirkote internete per pastaruosius šešis mėnesius?

8. Ar dažnai bendraujate su elektroninių parduotuvių atstovais dėl prekių/paslaugų, kurias perkate?

9. Kokias prekes ar paslaugas perkant internetu bendravimas su e-parduotuvių atstovais yra būtinas:

a) su elektroninių parduotuvių atstovais lengva susisiekti

b) elektroninė parduotuvė pateikia pakankamą informaciją apie parduodamas prekes/paslaugas

c) elektroninė parduotuvė turi gerą reputaciją

d) elektroninė parduotuvė nekeičia prekių pristatymo tvarkos be įspėjimo

e) atsiskaitymo už prekes ir paslaugas procedūra elektroninėje parduotuvėje paprasta

f) elektroninė parduotuvė rinkoje veikia jau seniai

g) atsiskaitymo už prekes ir paslaugas procedūra elektroninėje parduotuvėje yra saugi

h) elektroninė parduotuvė be leidimo neįtraukia klientų į adresų sąrašą, kuriuo siunčiami reklaminia

i) elektroninė parduotuvė neperduoda klientų asmeninių duomenų tretiesiems asmenims

j) elektroninė parduotuvė saugo savo klientų privatumą

a) perkant internetu galima greitai palyginti prekių ir paslaugų kainas

b) perkant internetu galima įsigyti prekių, esančių bet kurioje pasaulio šalyje

c) perkant internetu galima greičiau rasti tai, ko reikia nei lankantis įvairiose parduotuvėse

d) pirkti internetu galima bet kuriuo paros metu

e) perkant internetu nereikia laukti eilėje, norint susimokėti už prekes

f) internete platesnis prekių pasirinkimas

a) perkant internetu negalima būti tikram, ar produktas patikimas (tikras, originalus)

b) perkant internetu negalima būti tikram, ar produktas veiks taip, kaip turėtų

c) negalima būti tikram, kad produktas būtent toks, kokio tikimasi, nes negalima jo išbandyti

d) negalima būti tikram, kad produktas būtent toks, kokio tikimasi, nes negalima jo paliesti

e) sunku grąžinti prekes

f) sunku pakeisti brokuotą prekę

g) po prekės ar paslaugos įsigyjimo, sunku susisiekti su pardavėjo atstovu

h) elektroninės parduotuvės yra nepatikimos

i) elektroninės parduotuvės dažnai parduoda prekes, nors nėra gavę būtinų įgaliojimų jomis prekiauti

a) sugaištama daug laiko ieškant informacijos apie prekes/paslaugas internete

b) sugaištama daug laiko ir pastangų, norint gauti informaciją, kuri padeda apsispręsti pirkti prekę

c) sugaištama daug laiko siekiant išsiaiškinti ar užsakymas teisingai paruoštas

d) sugaištama daug laiko bandant išsiaiškint ar užsakymas išsiųstas

e) sugaištama daug laiko norint pakeisti užsakymą

f) susigaištama daug laiko derinant naują pristatymo terminą, jei prekės nebuvo pristatytos laiku

g) sugaištama daug laiko, jei susiduriama su nenumatyta situacija (pvz. dingsta išsiųstos prekės)

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų amžius:

16. Jūsų išsilavinimas:

17. Jūsų dabartinis užsiėmimas:

18. Jūsų mėnesio pajamos (litais):