E. Marketingo įtaka prekybos efektyvumui

Gerb. respondente, 

Mes esame 1 kurso pardavimų ir logistikos vadynos studentai. Šiuo metu atliekame kokybinį tyrimą apie sėkmingą prekybą, naudojantis skaitmeninėmis e. marketingo priemonėmis. Tyrimo tikslas išsiaiškinti ar e. marketingo priemonės daro įtaką visuomenės sprendimams įsigyti prekę ar paslaugą. 

Ši anketa yra anoniminė, o visi rezultatai bus panaudoti tik tyriamajame darbe. Ačiū už jūsų atsakymus ir sugaištą laiką. 

Edvinas Kvedaras ir Danielius Sitnikas

 

 

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Koks jūsų socialinis statusas?

Ką manote apie e-marketingą?

Kaip manote ar reklama daro įtaką jūsų prekės įsigijimui?

Kaip manote kuri internetinės rinkodaros yra efektyviausia?

Kiek jums svarbus įmonės įvaizdis socialiniuose tinkluose renkantis prekes ar paslaugas?

Kaip manote ar dažnas reklamos internete pastebėjimas darytų įtaką jūsų sprendimui įsigyti prekę ar paslaugą?

Kokia reklama dažniausiai atkreipia jūsų dėmesį?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą