Dirbtinio intelekto panaudojimo švietime galimybės ir iššūkiai: pedagogų požiūris

Gerb. Respondente,

Atlieku tyrimą tema „Dirbtinio intelekto panaudojimo švietime galimybės ir iššūkiai: pedagogų požiūris“. Siekiu išsiaiškinti kiek pedagogai yra susipažinę su dirbtinio intelekto panaudojimo švietime galimybėmis ir kokius iššūkius įžvelgia. Kviečiu Jus dalyvauti tyrime ir išreikšti savo požiūrį. Ši apklausa yra skirta moksliniam straipsniui parengti. Ji yra anonimiška. Tyrimo duomenys nebus viešai platinami, tik pateikiami apibendrinta forma moksliniame straipsnyje.

 

Atsakydami į žemiau pateiktus klausimus patvirtinate savo sutikimą dalyvauti tyrime.

Anketa neaktyvi

1. Kiek esate susipažinę su žemiau pateiktomis technologijomis?

2. Žemiau pateikti teiginiai apie dirbtinio intelekto galimybes. Nurodykite, kiek Jums yra/būtų naudingos/svarbios šios dirbtinio intelekto technologijų panaudojimo galimybės ugdant vaikus (1-visiškai nenaudinga, 2-nenaudinga, 3-nei naudinga, nei nenaudinga, 4-naudinga, 5-labai naudinga)?

3. Žemiau pateikti teiginiai apie dirbtinio intelekto iššūkius. Įvertinkite, kiek Jūs sutinkate, kad šie iššūkiai yra aktualūs, dėl kurių dirbtinio intelekto technologijos negali būti panaudojamos ugdant vaikus pilnai pakeičiant pedagogą (1-visiškai nesutinku, 2-nesutinku, 3-nei sutinku, nei nesutinku, 4-sutinku, 5-visiškai sutinku)?

4. Ar naudojate kokias nors dirbtinio intelekto technologijas savo veikloje?

5. Kiek sutinkate su žemiau pateiktais teiginiais, apie tai, kiek mokyklose turėtų būti taikomos dirbtinio intelekto technologijos (1-visiškai nesutinku, 2-nesutinku, 3-nei sutinku, nei nesutinku, 4-sutinku, 5-visiškai sutinku)?

6. Kaip manote – ar dirbtinis intelektas ateityje pakeis pedagogus?

7. Jūs esate:

8. Jūsų pedagoginio darbo patirtis:

9. Jūsų ugdymo sritis:

10. Jūsų išsilavinimas:

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų amžius:

Susikurti savo anketą