DHL paslaugų privatiems klientams įvertinimas

Apklausą vykdo Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos, logistikos ir ekspedijavimo studijų programos studentas. Apklausos tikslas – sužínoti, kaip klientai vertina DHL. Uždaviniai: surinkti informaciją apie klientus, sužinoti jų nuomonę apie DHL paslaugas ir  identifikuoti  klientų aptarnavimo trūkumus. Apklausa yra a n o n i m i n ė. Anketos rezultatai viešai nepublikuojami.Pažymėkite jums tinkamus atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Pagal kokius kriterijus renkates DHL paslaugas?

Kaip jums svarbūs šie veiksniai (nesvarbūs -1 , labai svarbūs -5)?

1
2
3
4
5
Darbuotojų kvalifikacija
Reagavimas į klientą
Sutarčių sąlygų laikymasis
Aptarnavimo kultūra
Klientų poreikių išsiaiškinimas

Ar esate patenkintas DHL paslaugomis ( nepatenkinta(s) -1 , visiškai patenkinta(s) -5)?

Įvertinkite DHL klientų aptarnavimo kriterijus (1-žemiausias įvertinimas, 5- aukščiausias)

1
2
3
4
5
DHL suteikia paslaugas
DHL visad išsprendžia iškilusias problemas
Su DHL atstovais galima lengvai ir greitai susisiekti
DHL taiko inovacijas

Kiek žinote DHL teikiamų paslaugų?

Kokią pinigų sumą išleidžiate į metus DHL paslaugoms?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Kaip dažnai naudojates DHL paslaugomis?

Jūsų išsilavinimas