DĖMESIO ! Pensijų fondų dalyvių lūkesčių įvertinimas

Sveiki. Magistro darbui yra atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama įvertinti II pensijų fondų pakopos dalyvių lūkesčius. Jums pateikiama anketa, kurią prašau atidžiai perskaityti ir nuoširdžiai atsakyti į visus klausimus. Surinkta informacija bus anonimiška, o atsakymai nebus skelbiami pavieniui. Svarbūs tik apibendrinti tyrimo duomenys. Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą, jeigu nenurodyta kitaip, ir jį pažymėkite. Neradę tinkamo atsakymo, galite jį įrašyti pateiktame variante „Kita“. Dėkoju už atsakymus.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kurioje pensijų fondų (PF) valdymo bendrovėje esate sudaręs (-iusi) kaupimo sutartį? ✪

2. Kokio rizikingumo fondą esate pasirinkęs (-usi)? ✪

3. Kurie iš išvardintų veiksnių lėmė Jūsų apsisprendimą sudaryti kaupimo sutartį? ✪

PASTABA: galimi keli atsakymo variantai, max = 3.

Jei atsakėte Kita, įrašykite:

4. Jūsų nuomone, ko galima tikėtis iš pensijos kaupimo privačiuose fonduose? ✪

5. Kurie, Jūsų manymu, iš išvardintų veiksnių turės didžiausią poveikį pensijų fondų veiklai ateityje? ✪

PASTABA: galimi keli atsakymo variantai, max = 3.

Jei atsakėte Kita, įrašykite:

6. Jūsų manymu, KAIP TURĖTŲ PASIREIKŠTI išvardintos PF paslaugos teikimo ypatybės ir jų įgyvendinimas? ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Labiau sutinku, nei nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Labiau nesutinku, nei sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
1. Paslaugos teikimui būtina vizualiai patraukli aplinka
2. Paslauga negali būti įgyvendinta be modernios įrangos
3. Teikimo metu svarbiausias dalykas – greitas aptarnavimas
4. Paslaugos teikėjas atskleis visas paslaugos ypatybes
5. Pensijų fondų kaupimo rezultatas atitiks kaupimo programą (riziką)
6. Teikėjai patars klientui visais paslaugos teikimo klausimais
7. Paslaugą teikiantys darbuotojai reaguos į visus kliento pageidavimus
8. Darbuotojai pademonstruos profesionalumą investavimo srityje
9. Personalas bus mandagus ir suteiks pasitikėjimo jausmą
10. Teikėjas parodys klientui susidomėjimą paslaugos teikimu
11. Klientai bus aptarnauti vienodame kokybės lygyje
12. Paslaugos teikėjas įvertins kliento poreikius bei galimybes

7. Ką Jums reiškia pensijų fondų bendrovės įvaizdis? ✪

Jei atsakėte Kita, įrašykite:

8. Kaip pasikeitė Jūsų nuomonė apie kaupimo bendrovės įvaizdį, prasidėjus pensijos kaupimui? ✪

9. Kurie iš pensijų fondų paslaugos teikimo elementų Jus sudomino pasirašant kaupimo sutartį, ir kaip jie pasiteisino kaupimo metu? ✪

Visiškai pasiteisino
Pasiteisino
Nei pasiteisino, nei nepasiteisino
Nepasiteisino
Visiškai nepasiteisino
1. Mokesčiai
2. Įmokų dydžiai
3. Investavimo strategija
4. Kaupimo grąža
5. Grąžos ir rizikos santykis
6. Kaupimo ataskaitų informatyvumas
7. Darbuotojų profesionalumas

10. Kaip įvertintumėte Jūsų pensijų fondo kaupimo grąžos dydį, skirtingais kaupimo periodais? ✪

Iki 5 %
5-10 %
11-20 %
21-30 %
31-40 %
41-50 %
Daugiau nei 50 %
1. Grąža, kurios tikėtasi prieš sudarant sutartį
2. Grąža, kurios tikitės pasibaigus kaupimui
3. Grąžos dalis būsimoje (visoje) pensijoje

11. Jūsų pensijų fondo grąža dabartiniu metu? ✪

12. Jūsų nuomone, kokia tikimybė, jog kaupimas pensijų fonduose pareikalaus daugiau išlaidų, nei garantuos pajamas? ✪

13. Kokią, Jūsų manymu, bendrą sumą sudarys bendrovės valdytojų atskaitymai nuo sumokėtų įmokų į Jūsų fondą? ✪

14. Ar žinote, kas yra grynoji kaupimo grąža? ✪

15. Kokiu šaltiniu labiausiai pasitikite ir remiatės, nagrinėdami ar vertindami tolimesnius pensijų fondų pasiekimus? ✪

Jei atsakėte Kita, įrašykite:

16. Kaip dažnai domitės savo fondo pasiekimais? ✪

17. Ar jums pakanka informacijos apie Jūsų pensijų fondą? ✪

18. Įvertinkite, kaip pasireiškė išvardintos PF paslaugos ypatybės, JŪSŲ PF SUTARTIES SUDARYMO IR KAUPIMO METU? ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Labiau sutinku, nei nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Labiau nesutinku, nei sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
1. Paslauga suteikta vizualiai patrauklioje aplinkoje
2. Kaupimo įmonė turėjo modernią įrangą
3. Teikėjas laiku ir greitai atliko aptarnavimą
4. Teikėjas supažindino su visomis kaupimo ypatybėmis
5. Kaupimo rezultatas atitiko Jūsų fondo programą (riziką)
6. Darbuotojai patarė visais paslaugos teikimo klausimais
7. Teikėjas reagavo į visus Jūsų pageidavimus
8. Personalas pademonstravo profesionalumą investavimo srityje
9. Teikėjai buvo mandagūs ir suteikė pasitikėjimo jausmą
10. Darbuotojas išreiškė Jums susidomėjimą teikdamas paslaugą
11. Teikėjas aptarnavo Jus ir kitus klientus vienodame kokybės lygyje
12. Paslaugos teikėjas įvertino Jūsų poreikius ir galimybes

19. Kurios teikiamos pensijų fondų paslaugos savybės Jums yra nepriimtinos ir norėtumėte jas pakeisti? ✪

PASTABA: galimi keli atsakymo variantai, max = 3.

Jei atsakėte Kita, įrašykite:

20. Ar keitėte pensijų fondą? ✪

PASTABA: jei atsakėte "Ne", praleiskite 21 klausimą.

Jei atsakėte Kita, įrašykite:

21. Kaip Jūs vertinate teikiamos kaupimo paslaugos rezultatus, pakeitus fondą?

22. Jei galėtumėte iš naujo pradėti kaupimą, kokia iki šio momento sukaupta patirtimi pasinaudotumėte, pasirinkdami pensijų fondą? ✪

23. Ar pritariate žemiau išvardintiems teiginiams, apibūdinantiems kaupimą pensijų fonduose? ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
1. Pasirinkau per daug rizikingą kaupimo kryptį
2. Dėl atskaitomų mokesčių, kaupimo efektyvumas ženkliai sumažėja
3. Pensijų fondų darbuotojai nesugeba suderinti kaupimo rizikos
4. Jei būtų galimybė, visiškai atsisakyčiau privataus kaupimo
5. Pasirinkčiau rizikingesnę investavimo programą, jei kaupimo mokesčiai būtų mažesni
6. Esant nuopuoliui akcijų rinkose, visas lėšas reikėtų nukreipti į konservatyvų investavimą
7. Esu patenkintas (-a) dabartiniu kaupimo pensijų fonduose

24. Ar rekomenduotumėte pensijų fondų, kuriame Jūs kaupiate savo pensiją, asmenims planuojantiems sudaryti kaupimo sutartį? ✪

25. Jūsų lytis? ✪

26. Jūsų amžius? ✪

27. Jūsų išsilavinimas? ✪

Jei atsakėte Kita, įrašykite:

28. Jūsų pajamos per mėnesį? ✪