Darbo laiko planavimas

Sveiki, rašau kursinį darbą apie darbo laiko planavimą. Jūsų nuomonė padės atskleisti apie darbo laiko planavimo sistemų naudą organizacijose.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas:

Ar esate naudoję darbo laiko planavimo sistemą (asmeniniame gyvenime)?

Ar Jūsų darbovietėje yra naudojama darbo laiko planavimo sistema(-os)?

Ar esate girdėję apie "Lean"?

Kaip manote ar pašalinus, darbui atlikti, nereikalingus procesus pagerėtų darbo laiko išnaudojimas?

Kaip manote ar vadovai turėtų atsižvelgti į darbuotojus skundus ir idėjas, norint pagerinti darbo laiko išnaudojimą?

Kaip manote ar darbai turėtų būti paskirstyti pagal kompetencijos kiekį(labiau kompetetingi/patyrę darbuotojai atlieka sudėtingesnius darbus)?

Kaip manote ar darbuotojai turėtų būti nuolat skatinami tobulėti, reikšti savo idėjas?

Kaip manote ar aiškus darbų pasiskirstymas gali padėti pagerinti darbo laiko planavimo kokybę?