Userjuststella
Results50
Vieša
Pranešti

Dalijimosi ekonomikos plėtros prielaidos ir perspektyvos Lietuvoje

Gerbiamas respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Verslo ekonomikos magistro studijų programos studentė Donata Šiuškaitė. Savo magistro baigiamajame darbe nagrinėju Lietuvoje vis dar tebesivystančio reiškinio – dalijimosi ekonomikos – reikšmę bei šio fenomeno plėtros galimybes mūsų šalies rinkoje. Man labai svarbi Jūsų nuomonė – prašau išreikšti ją atsakant į anketos klausimus. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai bus konfidencialūs ir bus naudojami tik baigiamojo darbo tyrime statistiškai apibendrinus.

Maloniai prašau užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą.

 Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
1. Jūsų lytis:
2. Amžius (įrašykite):
3. Jūsų išsilavinimas:
4. Jūsų šeiminė padėtis:
5. Jūsų šeimos narių skaičius:
6. Jūsų užimtumas:
7. Vienam šeimos nariui tenkančios pajamos per mėnesį (atskaičius mokesčius):
8. Jūsų gyvenamoji vieta:
9. Dalijimosi ekonomika – verslo modelis, kai vartotojai vienas kitam siūlo įsigyti, išsinuomoti ar pasiskolinti prekes, paslaugas arba pinigines lėšas internetinėje erdvėje, pvz., Vinted, Uber, Airbnb ir pan. – jums yra:
10. Kaip dažnai perkate ar parduodate prekes (paslaugas) skaitmeninių platformų pagalba?
11. Įvertinkite, kokių prekių ir paslaugų įsigijimas iš kitų vartotojų, o ne iš verslo įmonių jus domina:
0 – visiškai nedomina1 – nelabai domina2 – nei domina, nei nedomina3 – domina4 – labai domina
Automobilio, motociklo, dviračio ar kitos transporto priemonės nuoma
Pavėžėjimo paslaugos
Apgyvendinimo paslaugos
Skolinimo (tarpusavio finansavimo) paslaugos
Įrankių, įrangos, prietaisų ir buitinės technikos nuoma / skolinimas / pardavimas
Grožio paslaugos, rūbų nuoma / skolinimas / pardavimas
Dalijimasis elektronine medžiaga (knygomis, muzika, žaidimais, filmais ir pan.)
Namų ruošos paslaugos
Kitos profesinės paslaugos ir konsultacijos (pvz., teisės, buhalterijos, finansų valdymo ir kt. srityse)
12. Įvertinkite, kokias prekes ir paslaugas esant galimybei sutiktumėte teikti kitiems vartotojams:
0 – visiškai nedomina1 – nelabai domina2 – nei domina, nei nedomina3 – domina4 – labai domina
Automobilio, motociklo, dviračio ar kitos transporto priemonės nuoma
Pavėžėjimo paslaugos
Apgyvendinimo paslaugos
Skolinimo (tarpusavio finansavimo) paslaugos
Įrankių, įrangos, prietaisų ir buitinės technikos nuoma / skolinimas / pardavimas
Grožio paslaugos, rūbų nuoma / skolinimas / pardavimas
Dalijimasis elektronine medžiaga (knygomis, muzika, žaidimais, filmais ir pan.)
Namų ruošos paslaugos
Kitos profesinės paslaugos ir konsultacijos (pvz., teisės, buhalterijos, finansų valdymo ir kt. srityse)
13. Kokios pagrindinės priežastys jus skatina dalyvauti dalijimosi ekonomikos iniciatyvose?
0 – visiškai neskatina1 – neskatina2 – nei skatina, nei neskatina3 – skatina4 – labai skatina
Mažesnė prekių / paslaugų kaina
Didesnis prekių / paslaugų pasirinkimas
Galimybė užsidirbti
Galimybė plėsti socialinius ryšius, susipažinti su naujais žmonėmis
Naujos darbo ir karjeros kryptys
Noras padėti kitiems, bendruomeniškumo siekimas
Efektyvus turimo turto ir išteklių panaudojimas
Noras sumažinti savo vartojimo aplinkai daromą įtaką
Galimybė atsikratyti nereikalingų daiktų
14. Kokios pagrindinės priežastys jums trukdo dalyvauti dalijimosi ekonomikos iniciatyvose?
0 – labai trukdo1 – trukdo2 – nei trukdo, nei netrukdo3 – netrukdo4 – visiškai netrukdo
Nepakanka informacijos apie dalijimosi ekonomikos iniciatyvas
Nepasitikėjimas pirkėjais / pardavėjais
Nepasitikėjimas elektronine komercija (pirkimo – pardavimo, atsiskaitymo operacijomis)
Baimė įsigyti blogos kokybės prekes (paslaugas)
Neaišku, į ką kreiptis iškilus problemoms
Dalijimosi ekonomikos teisinio reguliavimo trūkumas
15. Su kuriais iš šių teiginių apie dalijimosi ekonomiką jūs sutinkate?