COVID-19 keliamos kliūtys VU studentų mokymosi procese

Sveiki, 

esame Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto antro kurso verslo informacijos vadybos studentai. Atliekame tyrimą apie COVID-19 keliamas kliūtis Vilniaus Universiteto studentų mokymosi procese.

Respondentai yra VU bakalauro ir magistro studijų studentai. Apklausos gali užtrukti iki 10 min. ir ji yra anoniminė

11. Kokios, Jūsų nuomone, didžiausios kliūtys, kylančios nuotolinio mokymosi metu?
Sunku su dėstytojais atlikti konsultacijoms
Kartais sunku gauti vadovėlius, knygas reikalingas darbui bei kartais stringa interneto ryšys.
Jokių kliūčių nėra
Akiu problemos nuo per didelio praleisto laiko prie kompiuterio
Sunku atsikelti ryte
Sumažėjusi motyvacija, prastesnis susikaupimas ir dėmesio koncentravimas.
Sunkiausia prisiversti prisijungti prie paskaitų, ypač prie ankstesnių, taip pat jaučiu, kad be gyvo kontakto su dėstytojais ir bendrakursiais sunkiau įsisavinti naują informaciją
Sunku rasti motyvacijos mokytis
Didžiausia problema yra blaškymasis.
Kita mokymosi aplinka, rūpesčiai namie, demotyvacija, pavasarį buvo gerokai per daug grupinio darbo ir per mažai atsižvelgta į nuotolio mokymosi ypatumus
Motyvacijos trūkumas
Atsiskaitymai organizuojami prastai, kadangi duodamas trumpas laikas, klausimai ne visada aiškūs ir korektiški. Seminarų organizavimas kiek prastesnis. Paskaitų kokybė dažnai prastesnė
Susikaupimas ir motyvacija
Nėra tiesioginio kontakto
Susikaupimas ir pasiryžimas mokytis. Taip pat, kadangi mokomasi namuose, tai dažnai trukdo ir pašaliniai garsai (kaimynai arba šeimos nariai)
Nesuprantu, kodėl nuotolinį mokymasi visi laiko prastu dalyku. Aš, manau, kad socialinius ar humanitarinius mokslus visada būtų galima vykdyti nuotoliniu būdu (žinoma, išskyrus praktika)
Prastas interneto ryšys, ne visada gerai išgirstame dėstytojus, sumažėja motyvacija kažką daryti
Motyvacijos trūkumas ir nesusikaupimas, kuris atsiranda dėl visos dienos praleistos prie kompiuterio.
-
Gyvo bendravimo stoka
Motyvacijos trūkumas
Dėstytojų ne motyvavimas
Motyvacijos stoka ir tingėjimas :D
Motyvacijos sumažėjimas
padaugėja darbų, pamažėja motyvacijos
sunku ilgai sutelkti dėmesį, atsiraso rutina,kai sėdi tik namie, dažnai dingsta motyvacija,apima slogi nuotaika
Sunku toje pačioje namų erdvėje ir ilsėtis, ir dirbti. Nesinori įsijungti kameros, nes namų ervė yra lyg tam tikra saugi erdvė, į kurią, įjungus kamerą, bus įsibrauta :/
Destytoju negebejimas pateikti paskaitu idomiai ir itraukianciai
Grupiniai darbai, kai kurių dėstytojų paskaitų neįrašymas
Demesio nukrypimas i per daug laisvai pasiekemu dirgikliu
technologinės kliūtys, interneto ryšys ir pnš
Motyvacijos trūkumas
Keista problema, bet 6 barake dažnai kaukia signalizacija. Atsiskaitymo metu mano kursiokai manė, kad manę vijasi policija. O šiaip rimtesnė problema galbūt pschologinis aspektas. Nors paskaitos vyksta nuotoliniu būdu, kas sukuria kažkokią konforto zoną, turiu įtarimą, kad kai viskas baigsis - grįžti į gyvas paskaitas bus begalo sudėtinga ir kels labai daug pscihologinių problemų dėl socialinio pritapimo, kitas dalykas, aplamai ta dabartinė konforto zona verčia mus tapti pasyvesniems, antisocialiems, kas veda irgi į pshologines problemas ( jaučiama vienatvė, savęs nepilnas realizavimas).
Nėra jokių kliūčių, reikia tik studentams suvokti, kad nuotolinis mokymasis, tai tas pats mokymasis tik ne gyvai. Tikiuosi paliksite nuotolinį mokymasi
Daugiausia-stringantis internetas
Kai buvo pirma banga, buvo užduodama žymiai daugiau namų darbų, tačiau dabar visi reaguoja ramiau ir krūviai normalesni
Sunku susikaupti per paskaitas, bendradarbiauti grupėje.
nesant universiteto aplinkoje ir neturint gyvo kontakto su dėstytojais ir bendrakursiais, krenta mokyvacija, sunku išlaikyti dėmesį esnt namuose
Nėra motyvacijos, kai visa diena negali nei iš lovos išlipt, tai kaip dar mokintis.
Paskaitu metu bendravimas su Samanta
Labai riboja prieeiga prie šaltinių, knygų bei dėstytojam tenka rinktis ne tai ką norėjo pagal programą duoti, bet tai ką gali rasti.i
Nėra tiesioginio bendravimo, daug kas neįsijungia kamerų, tai sėdi lyg vienas visad, sunku susišnekėti, daryti projektus ir tt
Techninės kliūtys
Dėl fizinio kontakto nebūvimo, nuolatinis pertraukinėjimas; Neišaiškintos užduotys; Suprastėjusi mokslo kokybė; Nevienodas įsitraukimas į grupinius projektus.
Bent jau tarp pirmakursių, ryšys su dėstytojais yra be galo mažas, kartais jo nėra. Paskaitose nedrąsu klausti klausimų, mažai diskusijų. Žinoma, mažėja motyvacija, kai visos studijos apsiriboja tik tavo kambariu ir kompiuteriu, net kursiokų nepažįsti.
Ne visos užduotys būna paaiškintis iki galo.
Dėstytojai neatsižvelgia į sunkumus, kurie iškyla studentams mokantis nuotoliniu būdu (pvz: per trumpas atsiskaitymo laikas, tada tenka skubėti, stresuoti ir ne viskas atliekama taip, kaip turint užtektinai laiko).
Gyvo ryšio nebuvimas.
Dėstytojai numeta užduotis, dažnai patys nieko nedaro, o kartais net negauname grįžtamojo ryšio.
Tinginystė
Motyvacijos trukumas
Tai jog negali matyti žmonių gyvaj
kartais atrodo, kad zoom'as gali neįsijungti (o kartais taip ir būna dėl kosminių priežasčių), todėl sukelia papildomą stresą prieš paskaitą. Čia vertėtų pranešti universitetui ką daryti tokiu atveju, ypatingai kai žymimas lankomumas, nes nesinori nedalyvauti paskaitoje/seminare dėl zoom'o kaltės.
Tiesioginio, gyvo kontakto trūkumas, namų triukšmas.
Techninės ir psichologinės
Užduodamų darbų skaičius
Interneto ryšys, užduotys,kurios nepritaikytos nuotoliniam mokymuisi
Manau didžiausia problema, kad studentai didžiaja dali turi mokytis patys, užkraunami darbais vietoje to destytojai turetu skirt laiko pateikt teorija aiškiau
Motyvacijos stoka
Negalėjimas gyvai bendrauti su dėstytojais ir bendrakursiai, kurių pagalba padėtų gerinti mokymąsį.
Kaip pirmakursė galiu pasakyti tai, kad 1. gerai nepažįstu ir nežinau savo kursiokių, 2. nežinau koks gyvenimas verda pačiame universitete, 3.dėl ilgo darbo kompiuteriu labai pavargsta akys, skauda galvą
Motyvacijos ir praktikos stygius
Nenoras mokytis
motyvacijos trūkumas
Koncentracijos stoka, ryšio problemos.
Trūksta gyvo kontakto, diskusijų, tikrumo.
rezultatai kaip ir nepakito bet del to kad atsiskaitymai per nuotolini ir gali labai lengvai pasiziuresi i savo uzrasus, gyvai to negali laisvai daryti ir tenka tikrai pasimokyti
Motyvacijos stygius
Mažėjanti motyvacija, lėtas internetas ir abejingi dėstytojai
Interneto ryšio problemos
sudetinga susikoncentruoti paskaitos metu
Prasta dėstytojų įranga (mikrofonas) ir nesugebėjimas sudominti
Jokiu
Motyvacijos ir gyvos komunikacijos trūkumas
Ryšio su kursiokais ir dėstytojais praradimas, suprastėjusi dėstymo kokybė, motyvacijos trūkumas.
Motyvacijos trūkumas