CMR važtaraštis

Anketa skiriama respondentams dirbantiems kelių transporto sektoriuje ar su juo susijusioje veikloje.

Apklausos domenimis siekiama išnagrinėti popierinio CMR važtaraščio problematiką kelių transporto įmonėse, ištirti problemų susidaymo priežastis ir išanalizuoti elektroninio važtaraščio pritaikomumo galimybę kelių transporto sektoriuje.

 

Dėkojame už jūsų sugaištą laiką bei pateiktus atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų užimamos pareigos

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

Kiek jūsų įmonėje patvirtinama naujų užsakymų per diena? ✪

Ar dažnai naudojate elektroninio formato dokumentus darbe? ✪

Ar naudojate sertifikuotus elektroninius parašus dokumentams pasirašyti? ✪

Ar CMR važtaraščių archyvavimui naudojama tam tikra sistema, pagal kurią galima greitai surasti norimą dokumentą? ✪

Kiek laiko užtrunkate norėdami surasti jums reikalingą važtaraštį, kuris senesnis kaip: ✪

0-1 min.
1-5 min.
10-30 min.
30-60 min.
60 min. ir daugiau
0-1 savaitės
1-2 savaičių
2-4 savaičių
1-2 menesių
3 mėn. ir daugiau

Ar klientų atsiskaitymas už suteiktas paslaugas priklauso nuo važtaraščio pateikimo greičio užsakovui? ✪

Ar važtaraščių perdavimas klientams, užsakovams ar kitoms šalims sukelia papildomas problemas?  ✪

Ar dažnai kyla sunkumų dėl važtaraščio egzempliorių-kopijų trūkumo? ✪

Ar kyla problemų dėl blogai įskaitomų rašmenų važtaraštyje? ✪

Ar greitesnis važtaraščio perdavimas įmonės vidinėje ir išorinėje aplinkoje turėtų teigiamos įtakos jūsų veiklai? ✪

Jei galite trumpai įvardinkite kitas problemas, su kuriomis susiduriate naudojant popierinį CMR važtaraštį

Ar esate girdėjęs apie elektroninį CMR važtaraštį? ✪

Kaip manote ar elektroninis važtaraštis turėtų teigiamos įtakos jūsų įmonės teikiamoms paslaugoms bei konkurenciniam pranašumui? ✪