Būsimų ir esamų muzikos mokytojų improvizavimo gebėjimų taikymas muzikos pamokoje - kopija

Ar reikalinga muzikinė improvizacija muzikos pamokose? Kiek ir kodėl?

  1. Tikrai reikalinga.
  2. Taip. Nes taip vaikams leidžiame pasireikšti, jų kūrybai, saviraiškai, individualumui, ir taip mokiniai skatinami kritiškai mąstyti.
  3. Tai yra labai rizikinga. Ypač jeigu klasėje mokiniai yra linkę triukšmauti. Tačiau jeigu ne, tada reikalinga. Mokiniai galėtų save išreikšti, savo jausmus, tuo pačiu galėtų taip komunikuoti, dirbti kartu.
  4. Taip, nes ji lavina vaikų ir pačio mokytojo vaizduote sudarinėjant ir atliekant improvizacines užduotys.
  5. Taip, mokantis muzikos improvizacijos ugdoma klausa, kūrybiškumas, spontaniškumas
  6. Reikalinga, net paprastą daina su vaikais dainuojant reikia stengtis padaryti ją kuo įdomiau: pridedant kelis papildomus balsus, instrumentus, dainuoti solo, duetu ar pan.
  7. Jei, tu nori mokyti vaikus improvizuoti, tu turi būti geras pavyzdys vaikam. Jei neišeina suorganizuoti pamokos plano arba kitos aplinkybės sugadina pamokos planą, tai yra puiki metodinė priemonė, išsisukti iš prastos pamokos situacijos.. PAvyzdžiui.: dingus elektrai moykloje, galima taikyti improvizacinę pamokos formą kaip.: ritminės improvizacinės plojimo užduotys ir panšiai. Improvizacija, gali būti ne tik kaip lavinimo forma, bet kartu ir puikus metodas, kurį galima taikyti susiklosčius nepalankiom pamokos aplinkybėm.
  8. Truputį reikalinga, vaikai mokytusi spontaniškos minčių raiškos, raiškos tobulinimo, drąsiau reikštų savo idėjas.
  9. Taip, svarbu. Dažnai, lavina vaikų kūrybiškumą
  10. Reikalinga, bet nevisada ir ne su visais.