Būsimų ir esamų muzikos mokytojų improvizavimo gebėjimų taikymas muzikos pamokoje - kopija

Kiek svarbu muzikos mokytojui mokėti improvizuoti. Kodėl?

  1. Manau, yra labai svarbu gerai mokėti improvizuoti.
  2. Improvizuoti galime visi, ją mokytis reikia,jeigu norime valdyti instrumentą lengvai improvizuodami arba dainavimo improvizacijos. Tačiau improvizacijos yra daugybe paprastesnių būdų. Manau svarbiausia mokytojui būti susipažinus su improvizacija, mokėti ją taikyti ir kurti įvairias užduotis.
  3. Aš manau, tai mokytojo viena iš svarbiausių kompetencijų. Niekada nežinai, kada gali tekti "suktis" iš bet kokios situacijos pamokoje, o improvizacija tam puikiai gelbėja.
  4. Svarbu, ns muzikos mokytojas turi gebėti būti spontaniškas, dėl nepasisekūsio pamokos plano, tai labai veiksmingas būdas.
  5. Muzikos mokytojas gebantis improvizuoti gali to mokyti vaikus, yra kūrybiškas, todėl įdomus, įdomios užduotys skatina vaikus mokytis
  6. Labai svarbu, nes mokinių lūkesčiai gali skirtis kiekvieną pamoką. Tam reikia nusiteikti ir stengtis nenuvilti mokinių.
  7. Jei, tu nori mokyti vaikus improvizuoti, tu turi būti geras pavyzdys vaikam. Jei neišeina suorganizuoti pamokos plano arba kitos aplinkybės sugadina pamokos planą, tai yra puiki metodinė priemonė, išsisukti iš prastos pamokos situacijos.. PAvyzdžiui.: dingus elektrai moykloje, galima taikyti improvizacinę pamokos formą kaip.: ritminės improvizacinės plojimo užduotys ir panšiai. Improvizacija, gali būti ne tik kaip lavinimo forma, bet kartu ir puikus metodas, kurį galima taikyti susiklosčius nepalankiom pamokos aplinkybėm.
  8. Nebūtinai labai gerai bet jam svarbu tai mokėti daryti. Ši savybė leidžia pedagogui elgtis drąsiau įvairiose situacijose, spontaniškame užduočių kurime, keblioje akimirkoje. Jei mokytojas nusprendžia, pamoka gali vykti laisvuoju būdu.
  9. Labai svarbu. Matydamo mokytojo pavyzdį, mokiniai drąsiau daro tą patį, yra laisvesni
  10. Nes nevisada pasiteisina šabloniški mokymo metodai, o improvizacija šį procesą paįvairina.