Būsimų ir esamų muzikos mokytojų improvizavimo gebėjimų taikymas muzikos pamokoje - kopija

Ar reiktų taikyti improvizaciją muzikos pamokos metu? Kodėl?

  1. Tikrai reikia. Kad vaikai laisvai mokėtų save išreikšti. Kad nebūtų viskas kaip mokytojas pasakys. Kad mokiniai nebūtų įsprausti į rėmus.
  2. Taip. Todėl,kad taip vaikus skatiname kurti, atrasti, suprasti, leidžiame reikštis vaikų saviraiškai ir taip pat vaikams labai patinka improvizacijos užduotys.
  3. Būtinai. Tai skatintų vaikų kūrybiškumą.
  4. Taip. Nes tai yra kelias kūrybiškos asmenybės lavinimo link.
  5. Taip. Improvizacija padeda vaikams ugdyti kūrybiškumą
  6. Taip, nes improvizacijos metu gali atsiskleisti mokinio specifiniai gebėjimai arba išmoktos medžiagos pritaikymo gebėjimas nestandartinėse situacijose.
  7. Taip, nes improvizacija kadangi improvizacija yra išmokstamas dalykas, jis turi būti taikomas pamkų metų kaip dalykas arba viena iš pamokų formų. Improvizacijos metu vaikas gali tobultinti savo gilius emocinius gebėjimus, ji gali pateikti skirtingas žmogaus charakterios savybes, jas padėti atrasti ir net tobulinti. Tai puikus būdas norint išlaisvinti žmogų.
  8. Reiktų, taip vaikai priprastų prie spontaniškos minčių raiškos, tos raiškos tobulinimo, drąsiau reikštų savo idėjas.
  9. Žinoma, tai skatina vaikus būti kūrybiškus, laisvus.
  10. Taip, kad labiau sudomintų besimokantį asmenį.