Bankų teikiamų paslaugų vertinimas

Mykolo Romerio universiteto finansų ekonomikos studentė siekia išsiaiškinti, kas lemia banko paslaugų patrauklumą Prašau skirti kelias minutes Jūsų laiko užpildyti šiai anketai. Anketa yra anoniminė, o gauti rezultatai bus apibendrinti ir naudojami kursiniame darbe.
Bankų teikiamų paslaugų vertinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kurio Lietuvoje veikiančio komercinio banko paslaugomis naudojatės dažniausiai? ✪

Kas nulėmė Jūsų apsisprendimą pasirenkant šį banką? ✪

Kokiomis banko paslaugomis naudojatės? (galimi daugiau nei vienas atsakymų variantai) ✪

Įvertinkite balais nuo 1 (labiausiai svarbus) iki 7 (mažiausiai svarbus) kriterijus, kas Jums yra svarbiausia naudojantis pasirinkto banko paslaugomis: ✪

1
2
3
4
5
6
7
Paslaugų teikimo proceso paprastumas
Aptarnavimas
Banko kuriamas įvaizdis
Paslaugų įvairovė
Paslaugų įkainiai
Banko vieta
Reklamos įtaka

Ar Jus tenkina pasirinkto banko teikiamos paslaugos? ✪

Įvertinkite jūsų pasirinkto banko paslaugų įkainius: ✪

Ar gaunate pakankamą informaciją apie banko teikiamas paslaugas? ✪

Kur randate informaciją apie Jūsų pasirinktame banke teikiamas paslaugas? ✪

Kokios pagrindinės problemos dažniausiai iškyla naudojantis pasirinkto banko paslaugomis? ✪

Kaip vertinate (nuo 1 – labai gerai, iki 5 – prastai) Jūsų pasirinkto banko aptarnaujančio personalo: ✪

1
2
3
4
5
Kompetenciją
Informatyvumą
Paslaugumą
Komunikabilumą

Ko, Jūsų manymu, trūksta, kad bankas visiškai patenkintų Jūsų poreikius?

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Jūsų gaunamos mėnesinės pajamos: ✪