UserRokasbalk
Vieša
Pranešti

BANKO, VMI IR SODROS KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS LYGINAMOJI CHARATERISTIKA

Esu  Mykolo Romerio universiteto IV kurso studentė. Siekdama išsiaiškinti banko, VMI IR Sodros klientų aptarnavimo kokybę, šiuo metu vykdau apklausą apie klientų aptarnavimą šiose įstaigose

Mano tikslas išsiaiškinti  banko, VMI IR Sodros klientų aptarnavimo kokybę. Interviu truks 30 minučių. Dėkoju už  atsakymus.

Jūsų lytis?
Jūsų išsilavinimas?
Jūsų amžius?
Įstaigoje naudojama įranga yra tinkamai veikianti ir moderni?
Visiškai sutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Įstaigos darbuotojų apranga yra estetiškai tvarkinga?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Įstaigoje naudojama vizualiai patraukli, paslaugos teikimą iliustruojanti ir informatyvi reklama ?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Teikiamos paslaugos kokybė nekinta, keičiantis aptarnaujantiems darbuotojams?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Įstaigoje dirba kvalifikuoti darbuotojai?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Darbuotojai operatyviai reaguoja į problemas?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Darbuotojai greitai aptarnauja klientus?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Darbuotojai yra paslaugūs ir malonūs?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Aiškus ir suprantamas naudojimasis įstaigoje teikiamu paslaugų paketu?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Darbuotojai puikiai supranta klientų poreikius?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Visa Jums reikalinga informacija yra tinkamai suteikiama ir prieinama?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Įstaiga yra patogiose klientams dislokacijos vietose?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Darbuotojas, kuris Jus aptarnauja, skiria dėmesį tik Jums ir aptarnavimo metu nebendrauja su kolegomis, jeigu tai nėra susiję su Jūsų problema ?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Darbuotojas, kuris Jus aptarnauja, skiria dėmesį tik Jums ir aptarnavimo metu nebendrauja su kolegomis, jeigu tai nėra susiję su Jūsų problema ?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5
Įstaigos paslaugų kokybė nesikeičia nepriklausomai nuo paros laiko darbo valandų?
Visiškai sutinku 1. 2. 3. 4. 5
Visiškai nesutinku. 1. 2. 3. 4. 5