UserRokasbalk
Vieša
Pranešti

BANKO, VMI IR SODROS KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS LYGINAMOJI CHARATERISTIKA

Esu  Mykolo Romerio universiteto IV kurso studentė. Siekdama išsiaiškinti banko, VMI IR Sodros klientų aptarnavimo kokybę, šiuo metu vykdau apklausą apie klientų aptarnavimą šiose įstaigose

Mano tikslas išsiaiškinti  banko, VMI IR Sodros klientų aptarnavimo kokybę. Interviu truks 30 minučių. Dėkoju už  atsakymus.

Jūsų lytis?
Jūsų išsilavinimas?
Įstaigoje naudojama įranga yra tinkamai veikianti ir moderni?
Įstaigos darbuotojų apranga yra estetiškai tvarkinga?
Įstaigoje naudojama vizualiai patraukli, paslaugos teikimą iliustruojanti ir informatyvi reklama ?
Teikiamos paslaugos kokybė nekinta, keičiantis aptarnaujantiems darbuotojams?
Įstaigoje dirba kvalifikuoti darbuotojai?
Darbuotojai operatyviai reaguoja į problemas?
Darbuotojai greitai aptarnauja klientus?
Darbuotojai yra paslaugūs ir malonūs?
Aiškus ir suprantamas naudojimasis įstaigoje teikiamu paslaugų paketu?
Darbuotojai puikiai supranta klientų poreikius?
Visa Jums reikalinga informacija yra tinkamai suteikiama ir prieinama?
Įstaiga yra patogiose klientams dislokacijos vietose?
Darbuotojas, kuris Jus aptarnauja, skiria dėmesį tik Jums ir aptarnavimo metu nebendrauja su kolegomis, jeigu tai nėra susiję su Jūsų problema ?
Darbuotojas, kuris Jus aptarnauja, skiria dėmesį tik Jums ir aptarnavimo metu nebendrauja su kolegomis, jeigu tai nėra susiję su Jūsų problema ?
Įstaigos paslaugų kokybė nesikeičia nepriklausomai nuo paros laiko darbo valandų?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0150
Atsakymų02

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »