Banko teikiamos paslaugos

Sveiki,
Esu, Vilniaus kolegijos, Ekonomikos fakulteto, trečio kurso studentė. Rašau bakalaurinį darbą apie banko teikiamų paslaugų konkurencingumą. Apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų atsakymų konfidencialumas garantuojamas.
Ačiū, kad dalyvaujate apklausoje! :)

Jūsų siūlymas dėl banko paslaugų tobulinimo: (neprivalomas)
Atsiskaitymas per NFC telefonu
Labai prastai sudaryta apklausa, tikrai jau ne bakalaurinio darbo rašymui, mokyklos rašinėliui nebent. Apklausos tikslas nepateiktas, uždaviniai taip pat ir analizuojamą darbo problema neišskleista, klausimų kiekis permažas, kadangi neužtenka analizei atlikti pateiktai tėmai, na bent jau įprastus apklausos klausymus sugebėjote nukopijoti, net nesuprantu, kaip šita apklausa galima remtis. Sekmės darbe, pasikalbėkite su dėstytojų dėl parengtos apklausos. Kadangi tai turės būti įtraukta į jūsų darbo kaio naudotus šaltinius, nesupraskit tai kaip kritiką, priimkite kaip patarimą ir pagalbą.
Video Call
Banke kartais tenka
Nemazinti esamu banko skyriu
Neimti iš žmonių mokesčio, kai atlieka pervedimus ar įneša pinigus banko skiriuje ( pvz. yra Didžioji Britanija).
Mažinti aptarnavimo įkainius
Tikrinti automatizuotus banko procesus
Sutrumpinti laukimo banko padalinyje laiką