B tyrimas, kaip naudos suvokimas, naudojimosi paprastumas, rizikos suvokimas lemia jūsų apsisprendimą ketinimui pirkti elektroninėje parduotuvėje

Sveiki, esu Vilniaus universiteto skaitmeninės rinkodaros programos magistrantė. Atlieku tyrimą, kaip naudos suvokimas, naudojimosi paprastumas, rizikos suvokimas lemia jūsų apsisprendimą ketinimui pirkti elektroninėje parduotuvėje.

 

Norėčiau Jūsų paprašyti atsakyti į kelis klausimus, užtruksite iki 3min.

 

Jūsų atsakymai į pateiktus klausimus bus naudojami kaip statistinė medžiaga mokslo tiriamajame darbe. Apklausa yra anoniminė.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir dalyvavimą apklausoje!         

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą