Autoriaus prekės ženklo įtaka skaitytojams

Šia anketa siekiama nustatyti knygų autoriaus bei jo įvaizdžio įtaką skaitytojams. Surinkti duomenys bus naudojami bakalauro darbe "Autorius kaip prekės ženklas". Atsakydami į klausimus, negalvokite apie mokslinio turinio knygas. Ačiū už pastangas!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Parašykite pirmą, į galvą atėjusį, šiuolaikinį lietuvių knygų autorių.

Parašykite pirmą, į galvą atėjusį, šiuolaikinį užsienio knygų autorių.

Kaip manote, kodėl paminėjote būtent šiuos autorius?

Jei atsakėte "kita", paaiškinkite

Rinkdamiesi neplanuotą knygą, pirktumėte (su sąlyga, jog aprašymai vienodai patrauklūs)

Jei atsakėte "kita", paaiškinkite

Kokia informacija apie knygos, kurią ruošiatės pirkti, autorių Jums aktualiausia?

Jei atsakėte "kita", paaiškinkite

Skandalingas ir prieštaringai vertinamas autorius

Jei atsakėte "kita", paaiškinkite

Ar atkreipiate dėmesį į neprofesionalių autorių, bet žinomų žmonių (žvaigždžių) literatūrinę veiklą?

Jei atsakėte "kita", paaiškinkite

Ar skaitote straipsnius spaudoje, žiūrite TV laidas su dominančiu autoriumi?

Ar kreipiate dėmesį į viešą informaciją apie dominančio autoriaus (-ių) asmeninį gyvenimą?

Ar palankiau vertintumėte visuomeninį ar politinį klausimą, teigiamai įvertintą mėgstamo autoriaus?

Ar savarankiškai ieškote informacijos apie Jus dominantį autorių (-ius)?

Ar turite savo mėgstamiausią autorių (-ius)?

Jei atsakėte "taip", įvardinkite jį/juos

Jūsų amžius

Jūsų veikla