ATSINAUJINANČIŲ ŠALTINIŲ NAUDOJIMAS PREKĖS ŽENKLO KOMUNIKACIJOJE

Gerbiamas (-a) respondente,

Esu Vilnius Tech universiteto, IV kurso kūrybinių industrijų studentas ir rašau baigiamąjį bakalauro darbą apie atsinaujinančių šaltinų naudojimą prekės ženklo komunikacijoje.

Šios apklausos tikslas sužinoti vartotojų nuomonę apie prekės ženklus, kurie savo veikloje naudoja atsinaujinančius energijos šaltinius ir ar tai daro įtaką vartotojų pasirinkimui.

Apklausa yra visiškai anoniminė ir konfidenciali, respondentų atsakymai ir apklausos rezultatai bus panaudoti bakalauro darbe.

Dėkoju už atsakymus ir Jūsų laiką.

Anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.

 

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų gyvenamoji vieta:

5. Vis dažniau girdime apie įmones naudojančia žaliąją(atsinaujinančią) energiją savo produktų gamyboje ar kasdienėje veikloje. Ar Jums yra aktuali atsinaujinančios energijos šaltinių tema?

6. Jei į 5 klausimą atsakėte taip, tai kodėl?

    …Daugiau…

    7. Ar pirkdami produktą Jums yra svarbi prekinio ženklo pozicija atsinaujinančios energijos tema?

    8. Jei 7 klausimą atsakėte taip, kodėl?

    kita

      …Daugiau…

      9. Ar dažnai prekės ženklo komunikacijoje(reklamoje) pastebite atsinaujinančių šaltinių tematiką?

      10. Kuriuose medijos kanaluose dažniausiai pastebite atsinaujinančių šaltinių temą prekės ženklo komunikacijoje?

      11. Įvertinkite, kaip 5 balų skalėje (1 - visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku) sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais apie kompanijas.

      12. Ar gaunate pakankamai informacijos apie atsinaujinančios energijos šaltinius?

      13. Kokiu būdu norėtumėte sužinoti daugiau apie atsinaujinančios energijos šaltinius?

      14. Ar sutiktumėte mokėti daugiau už įmonės produktus, kuri gamyboje ar kasdieniame įmonės gyvenime naudoja žalią energiją?

      15. Ar įmonės naudojačios atsinaujinančius šaltinius savo prekės ženklo komunikacijoje, taip paskatina Jus pirkti įmonės produktą

      16. Ar įmonė, kuri naudoja atsinaujinančią energiją, daro įtaką prekės ženklo pasitikėjimui?

      17. Kurie prekių ženklai Jums asocijuojasi su tvarumu?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        18. Kokią emociją ar jausmus Jums sukuria ši "Apple" prekės ženklo komunikacija?

        18. Kokią emociją ar jausmus Jums sukuria ši "Apple" prekės ženklo komunikacija?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          19. Ar ši "Apple" komunikacija skatina pasirinkti būtent šį prekės ženklą, o ne konkurentus?

          Susikurti savo anketą