Asmenų skundų, prašymų nagrinėjimo, konsultacijų teikimo ir aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

Jūsų pastabos, pasiūlymai:

  1. Tiesiog trūksta atsakingo, paprasto, greito ir išsamaus darbo
  2. Tarnybos paskyrose soc. tinkluose užtikrinti gaunamų prašymų ir klausimų tinkamą tvarkymą. Š.m. visiška betvarkė.
  3. labai daug dokumentu pildymo o rezultatu jokiu Lietuvoje niekas nesikeicia be pazinciu ir korupcijos niekur niekas nepades
  4. mano manymu visai nereikalinga institucija,jei atsakymas ateina tik po dviejų metų,tik breikalingas lėšų švaistymas,juk žinojot,kad įstatymai gyvūnų negina,ir labai linkiui kad patys tyrusieji atsidurtų tokioje pačioje situacijoje,juk lazda turi du galus...
  5. Prašau atsiliepkite. Skambinau 11:34 - nekelia, skambinu 15:28 - jau vėl nekelia, tad kyla klausimas, ar išvis dirba :)))) Tel. 8-618-26801
  6. Norėčiau savo gyvenime nesutikti tokių žmonių, kurių vertinimus perskaičiau atsakyme.
  7. Gaila, kad tokiems tyrimams švaistomas (visų ginčo šalių) laikas ir kiti valstybės resursai. Bet, matyt, kitaip būtų buvę neįmanoma kuo objektyviau išsiaiškinti susiklosčiusios padėties. Šiek tiek nustebino ŽE komisijos sprendimas, nes bet kokia teismų/teisėsaugos sistema jau seniai esu praradęs bet kokį pasitikėjimą. Šviesa tunelio gale(?)...
  8. laikytis įstatymų ir vykdyti įstatymo priskirtas funkcijas, ginti žmogaus teises, negalima neišnagrinėti skundų daugiau nei pusę metų, nepranešti apie jų nagrinėjimo eigą.
  9. Esame dėkingi už tikrai kokybiškai suteiktą konsultacijos paslaugą. Didelis dėkui konsultantei Jūratei už profesionalų ir draugišką bendravimą!
  10. Kadangi kreipiausi seniai, tikėtina, kad šiuo metu paslaugos teikiamos kitaip. Tačiau, kiekviena organizcija stengiasi savo mundurą išlaikyti švarų, tad, atsakymai gali būti numanomi.