Asmenų aptarnavimo Valstybinėje vaistų kontrolės tarnyboje ir paslaugų kokybės vertinimo anketa

Kviečiame Jus dalyvauti anoniminėje apklausoje. Iš anksto dėkojame už Jūsų sugaištą laiką ir išsakytą nuomonę.

 

Pic
1. Kokiu klausimu jūs kreipėtės į Tarnybą?Privalomas
Galite rinktis kelis Jums tinkančius variantus.
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
2. Kokiu būdu kreipėtės į Tarnybą?Privalomas
Galite rinktis kelis Jums tinkančius variantus.
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
3. Ar Tarnybos darbuotojų jums suteikta informacija buvo aiški ir tiksli?Privalomas
Jei komunikuoti su darbuotojais neteko, rinkitės "Neaktualu".
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
4. Ar suteikta informacija, konsultacijos buvo naudingos, padėjo suprasti teisės aktų reikalavimusPrivalomas
Jei dėl informacijos ar konsultacijos nesikreipėte, rinkitės "Neaktualu.
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
5. Kaip vertinate Asmenų aptarnavimo Tarnyboje kokybę?Privalomas
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
6. Kaip vertinate atsakymų pateikimo operatyvumą?Privalomas
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
7. Kaip vertinate darbuotojų, su kuriais Jūs bendravote elgesį?Privalomas
Jei su darbuotojais nebendravote (nei tiesiogiai, nei nuotoliniu būdu), rinkitės "Neaktualu".
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
8. Kaip vertinate darbuotojų, su kurias Jūs bendravote, kompetenciją?Privalomas
Jei su darbuotojais nebendravote (nei tiesiogiai, nei nuotoliniu būdu), rinkitės "Neaktualu".
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
9. Ar teko susidurti su korupcijos apraiškomis Tarnyboje?Privalomas
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
10. Ar paslauga, dėl kurios kreipėtės, buvo suteikta vadovaujantis teisės aktų nustatytais terminais?Privalomas
Jei kreipėtės ne dėl paslaugos suteikimo, rinkitės "Neaktualu".
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
11. Jei naudojotės sistema VAPRIS, kaip vertinate darbo su ja patogumą?Privalomas
Jei kreipėtės ne dėl paslaugos suteikimo arba nesinaudojote VAPRIS sistema, rinkitės "Neaktualu".
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
12. Ar Tarnybos internetinėje svetainėje pakanka informacijos apie teikiamas paslaugas, ar ji lengvai surandama?Privalomas
Komentaro eilutėje galite pakomentuoti savo pasirinkimą, Jei paslaugomis nesinaudojate, rinkitės "Neaktualu".
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
13. Ar esate patenkinti gautų paslaugų kokybe?Privalomas
Jei kreipėtės ne dėl paslaugos suteikimo, rinkitės "Neaktualu".
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
Jūsų pasiūlymai kaip galima pagerinti asmenų aptarnavimo kokybę Tarnyboje: