ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYLINKĖS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

9. Kas Jums kėlė pasitenkinimą ar nepasitenkinimą klientų aptarnavimu teisme?

  1. Man isties kelia pasitenkinimą tai kad pats procesas
  2. Aiškiai ir suprantamai bendravo , raštinės darbuotoja
  3. -
  4. Visų teismo darbuotojų, be jokių išimčių, geranoriškumas.
  5. Paskambinus, sekretorė kalbėjo neaiškiai (su rusišku akcentu), net nesuprato, ko aš klausiu. Į klausimą atsakė ,,nezinau" - be ,,ž" raidės. Ar gali toks žmogus dirbti, juk be reikalo nei vienas neskambina. Tiesa, ir dokumentai susegti netvarkingai, žinau tokia tvarka - reikia surišti, bet tai palikti paraštes, kad būtų galima skaityti.
  6. Profesionalumas bei įžvalgumas.
  7. Mandagios ir malonios darbuotojos
  8. Nepasitenkinimą sukėlė teisėjos nekompetentingumss
  9. Objektyviai, greitai, konkrečiai.
  10. 106 kabinete buhalterijoje dirbančios darbuotojos labai maloniai aptarnavimo ir bendravo, padėdamos, konsultuodamos darant pavedimą į teismo sąskaitą