ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYLINKĖS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Prašome Jūsų užpildyti anketą, skirtą klientų aptarnavimo kokybei Panevėžio apylinkės teisme įvertinti. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį teisme ir jį gerinti.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

1. Kurie Panevėžio apylinkės teismo rūmai vertinami:
2. Klientų aptarnavimo aplinka Panevėžio apylinkės teisme yra švari ir tvarkinga:
3. Raštinės dokumentų priėmimo/išdavimo darbuotojai kultūringi (vertinant aprangą, bendravimą, asmens aptarnavimą, aptarnavimo aplinką ir pan.):
4. Darbuotojai (neskaitant teisėjų), su kuriais bendravau teisme, buvo dėmesingi ir pagarbūs:
5. Darbuotojas aktyviai gilinosi į mano situaciją, problemą:
6. Darbuotojo suteikta informacija buvo išsami, suprantama ir aiški:
7. Paskambinus teismo darbuotojui telefonu, darbuotojas bendravo kultūringai, informacija buvo suprantama, aiški ir išsami:
8. Bendras klientų aptarnavimo lygis teisme atitiko Jūsų lūkesčius:
9. Kas Jums kėlė pasitenkinimą ar nepasitenkinimą klientų aptarnavimu teisme?
10. Pateikite pastabas ir pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo gerinimo teisme: