UserIgnalinos
Vieša
Pranešti

ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE VERTINIMO ANKETA

Ignalinos rajono savivaldybės administracija siekia užtikrinti kuo aukštesnę asmenų aptarnavimo kokybę. Būtume dėkingi, jei užpildytumėte anoniminę anketą, kuri mums padėtų siekti šio tikslo. Pildydami anketą pažymėkite Jums tinkantį arba artimiausią atsakymą. Dėkojame už skirtą laiką. 

Jūsų amžius
Jūs
Ar dažnai lankotės Ignalinos rajono savivaldybės administracijoje?
Ar esate pakankamai informuotas apie administracijos darbo laiką? Ar Jums patogus nustatytas priėmimo darbo laikas?
Jei Jums administracijoje informacijos apie priėmimo laiką trūksta, patikslinkite, kokios konkrečiai informacijos Jūs neradote?
Nuo 2017 m. spalio mėnesio administracijos priimamajame gyventojai aptarnaujami ne darbo valandomis. Ar Jums teko apie tai girdėti?
Ar Jums būtų aktualu administracijoje ne darbo valandomis pasinaudoti galimybe, pvz., užregistruoti vaiką į darželį ar atnešti kitus dokumentus, pasitikslinti konkretaus administracijos specialisto kontaktus ir kt. ?
Ar, kreipiantis į savivaldybės administraciją, Jums buvo suteikta Jūsų prašoma informacija?
Jei atsakėte „suteikta tik dalis reikalingos informacijos“ arba „informacija nebuvo suteikta“, patikslinkite, kokios konkrečiai informacijos Jūs negavote?
Kokiu būdu Jūs paprastai kreipiatės į administracijos specialistus?
Ar į Jūsų skambučius administracijoje dažniausiai atsiliepiama greitai (ne vėliau kaip po 3 signalų)?
Per kiek laiko Jūs dažniausiai sulaukiate atsakymų į pateiktus klausimus ar prašymus?
Ar Jus mandagiai aptarnavo administracijos skyrių specialistai?
Ar administracijoje Jums buvo kada nors atsisakyta suteikti prašomą informaciją?
Jei atsakėte „taip", gal galite nurodyti atsisakymo priežastis?
Jei administracijos darbuotojas Jums negalėjo suteikti reikiamos informacijos, ar nurodė, kur reikėtų kreiptis?
Jei atvykus ar paskambinus į administraciją paaiškėjo, kad konkretaus specialisto nėra, ar Jūs buvote informuotas, kada jis bus arba kur kreiptis jo nesant?
Jūsų pasiūlymai, pageidavimai, rekomendacijos, pagyrimai ir skundai