UserIgnalinos
Results136
Vieša
Pranešti

ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE VERTINIMO ANKETA

Ignalinos rajono savivaldybės administracija atlieka gyventojų apklausą, kurios tikslas – gerinti gyventojų aptarnavimo kokybę. Būtume dėkingi, jei užpildytumėte anoniminę anketą. Pažymėkite Jums tinkantį arba artimiausią atsakymą. Jūsų nuomonės lauksime iki gegužės 31 d. Dėkojame už atsakymus. 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Jūsų amžius
Jūs
Ar dažnai lankotės Ignalinos rajono savivaldybės administracijoje?
Ar lengvai randate informaciją apie savivaldybės administracijos darbo laiką?
Kokiais klausimais esate kreipęsis į savivaldybės administraciją pastaruoju metu?
Ar, kreipiantis į savivaldybės administraciją, Jums buvo suteikta Jūsų prašoma informacija?
Jei atsakėte „suteikta tik dalis reikalingos informacijos“ arba „informacija nebuvo suteikta“, patikslinkite, kokios konkrečiai informacijos Jūs negavote?
Jei savivaldybės administracijos darbuotojai Jums negalėjo suteikti reikiamos informacijos, ar nurodė, kur reikėtų kreiptis?
Kokiu būdu Jūs paprastai kreipiatės į savivaldybės administracijos specialistus?
Ar į Jūsų skambučius savivaldybės administracijoje dažniausiai atsiliepiama greitai (ne vėliau kaip po 3 signalų)?
Ar į Jūsų klausimus elektroniniu paštu savivaldybės administracijoje reaguojama greitai (ar gaunate atsakymą į Jūsų elektroninį laišką arba patvirtinimą, kad jis perskaitytas ar užregistruotas, ar svarstomas)?
Per kiek laiko Jūs dažniausiai sulaukiate atsakymų į bet kokiu būdu pateiktus klausimus ar prašymus?
Ar Jus mandagiai aptarnauja savivaldybės administracijos skyrių specialistai?
Jei atvykus ar paskambinus į savivaldybės administraciją paaiškėjo, kad konkretaus specialisto nėra, ar Jūs buvote informuotas, kada jis bus arba kur kreiptis jo nesant?
Jūsų pasiūlymai, pageidavimai, rekomendacijos, pagyrimai ir skundai