Asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas Tauragės apskrityje Covid – 19 pandemijos metu

Esu Kauno technologijos universiteto, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto viešojo administravimo magistro studijų programos studentė Lina Bertašienė, atlieku tyrimą, kurio tikslas ištirti asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą Tauragės apskrityje Covid – 19 pandemijos metu. 

Jūsų pateikti atsakymai bus naudojami vertinant asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą Tauragės apskrityje Covid – 19 pandemijos metu. Duomenys bus analizuojami apibendrintai, neidentifikuojant asmens. Tokiu būdu konfidencialumas yra garantuojamas.

Dėkoju už atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kurioje sveikatos priežiūros įstaigoje Jūs esate užsiregistravęs?

2. Kokiomis sveikatos priežiūros paslaugomis jūs naudojatės ir kaip dažnai?

Nesinaudoju
Rečiau nei kartą metuose
Kartą metuose
Kas mėnesį
Kas savaitę
Šeimos/vidaus gydytojo konsultacijomis
Gydytojų specialistų teikiamomis paslaugomis (chirurgo, traumatologo, gastroenterologo, kardiologo ir pan.)
Odontologų teikiamomis paslaugomis
Įvairiais tyrimais
Kitomis paslaugomis

3. Kokius pastebite sveikatos paslaugų teikimo trūkumus?

Nepritariu
Neturiu nuomonės
Pritariu
Tenka ilgai laukti kol patenkama pas gydytojus
Sunku patekti pas norimus ir reikalingus specialistus
Sunku užsiregistruoti pas gydytojus internetu
Sunku užsiregistruoti pas gydytojus telefonu
Nepakankamas sveikatos priežiūros įstaigų personalo dėmesys
Informacijos stoka
Prasta sveikatos priežiūros įstaigos lokacija
Nėra jokių trūkumų

4. Ar jums teko už suteiktas paslaugas mokėti savo lėšomis?

5. Ar Jums buvo paaiškinta, kodėl turite mokėti už paslaugas?

6. Už kokias paslaugas Jūs mokėjote?

7. Dėl kokių priežasčių Jūs mokėjote už šias paslaugas?

8. Ar tai buvo oficialus mokėjimas?

9. Nurodykite mokėjimo dydį?

10. Kiek laiko užtrunkate, kol atvykstate į savo gydymo įstaigą?

11. Kokiu būdu dažniausiai atvykstate į įstaigą?

12. Kaip vertinate susisiekimą su įstaiga?

Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Pėsčiomis
Nuosavu transportu
Viešuoju transportu

13. Ar Jus tenkina įstaigos darbo laikas?

14. Kokiu būdu dažniausiai registruojatės pas gydytoją?

15. Ar Jus tenkina registravimosi pas gydytojus tvarka?

16. Kiek laiko nuo užsiregistravimo momento Jums teko laukti savo eilės, vertinant paskutinį apsilankymą?

Patekau tą pačią dieną
1-2 dienas
1 savaitę
2 savaites
Mėnesį
Ilgiau negu mėnesį
Pas šeimos gydytoją
Pas specialios srities gydytoją

17. Kiek laiko Jums teko laukti kol buvote pakviestas į gydytojo kabinetą, vertinant paskutinį apsilankymą?

Pakvietė registracijos laiku
10-30 min.
30-60 min.
Ilgiau negu 1 valandą
Pas šeimos gydytoją
Pas specialios srities gydytoją

18. Ar gydytojas Jums skyrė pakankamai laiko konsultacijai?

19. Ar Jus tenkina gydytojų darbo laikas?

20. Ar Jūs turite galimybę susisiekti su reikiamu gydytoju telefonu?

21. Kaip vertinate įstaigą ir jos teikiamas paslaugas?

Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Turimą medicininę įrangą
Registratūros/laukimo patalpas
Patalpų išdėstymą, nuorodas
Įstaigos reputaciją
Paslaugas teikiantį personalą
Informacijos prieinamumą

22. Kas Jums kelia nepasitenkinimą šioje įstaigoje?

23. Kaip, Jūsų manymu, per paskutinius metus, kuomet šalyje išplito Covid-19 pandemija, pasikeitė sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas?

24. Kokią įtaką Jūsų sveikatos priežiūros užtikrinimui turėjo Covid-19 pandemija?

Nesutinku
Neturiu nuomonės
Iš dalies sutinku
Visiškai sutinku
Negalėjau patekti į sveikatos priežiūros įstaigą
Negalėjau patekti pas šeimos gydytoją
Negalėjau patekti pas gydytoją specialistą
Negalėjau atlikti reikiamų tyrimų
Pailgėjo eilės pas reikiamus specialistus
Nesilankiau sveikatos priežiūros įstaigose dėl baimės užsikrėsti Covid-19 virusu

25. Jeigu pastebite kitus sveikatos priežiūros paslaugų trūkumus arba turite pasiūlymų prieinamumui gerinti, prašome pasidalinti:

26. Jūsų lytis:

27. Jūsų amžius:

28. Jūsų išsilavinimas:

29. Jūsų gyvenamoji vieta:

30. Jūsų mėnesio pajamos: