ASMENINIŲ VEIKSNIŲ ĮTAKA PASITENKINIMUI PREKE

GERBIAMAS RESPONDENTE,

 

Atliekamas demografinių ir psichografinių veiksnių įtakos pasitenkinimui preke tyrimas. Prašome Jus dalyvauti apklausoje, kurioje siekiama įvertinti Jūsų demografinius, psichografinius veiksnius ir pasitenkinimą mobiliojo ryšio telefono prekės ženklu.

Anonimiškumą garantuojame. Tyrimo rezultatai bus analizuojami tik apibendrintai.

1. Įvertinkite socialinio pripažinimo svarbą (Jums asmeniškai):

2. Ar pritariate šiems teiginiams?

3. Kokio gamintojo mobiliojo ryšio telefonu Jūs naudojatės?

Kita

    …Daugiau…

    4. Kiek dabar naudojamas mobiliojo ryšio telefonas Jus tenkina? Atsakymus išreikškite dešimtbalėje skalėje.

    5. Kaip mobilusis telefonas atitinka Jūsų lūkesčius? Atsakymus išreikškite dešimtbalėje skalėje.

    6. Įsivaizduokite idealų mobilųjį telefoną. Kaip arti idealo yra Jūsų mobilusis telefonas? Atsakymus išreikškite dešimtbalėje skalėje.

    7. Jūsų amžius:

      …Daugiau…

      8. Jūsų pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui per mėnesį:

      9. Jūsų lytis

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą