Usermildaroversteinaite
Vieša
Pranešti

Ar teisingai suformuluoti klausimai skatina mokinius kritiškai mąstyti?

Aš, IV kurso, teatro ir kino pedagogikos studentė, atlieku tyrimą apie teatro pamokose užduodamų klausimų svarbą. Tyrimo tikslas -  išsiaiškinti, ar užduodami klausimai teatro pamokose skatina mokinių kritinį mąstymą. Į pateiktus  klausimus  atsakyti užtruks tikrai neiilgai. Apklausa yra anoniminė,  tad Jūsų atsakymai išliks konfidencialūs. Dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus, taip pat nepamirškite pasidalinti su kolegomis.

Ačiū, kad dalyvaujate tyrime.

Jūsų lytis?
Kodėl reikia užduoti mokiniams klausimus?
Kada dažniausiai užduodate mokiniams klausimus?
Kokius klausimus dažniausiai užduodate pamokų metu?
Jei užduodate kitokio pobūdžio klausimus, kokie jie būtų? (parašykite savo variantus)
Kuo naudingi išsamūs mokinių atsakymai? (parašykite savo nuomonę)
Kokius klausiamuosius žodžius vartojate pamokose? (galimi visi atsakymo variantai)
Pažymėkite tinkamiausius teiginių/klausimų formuluotes, kurios leidžia mokiniams plėtoti savo mąstymą.
Kaip manote, kokia užduodamų klausimų nauda mokinio mokymuisi? (galimi keli atsakymų variantai)
Ar pamokoje buvo atvejų, kai mokiniai klausimus uždavinėjo vieni kitiems? (jei atsakėte ,,taip“ parašykite trumpą pavyzdį)
pamokoje buvo atvejų, kai mokiniai klausimus uždavinėjo vieni kitiems? (jei atsakėte ,,taip“ parašykite trumpą pavyzdį į ,,kitas variantas")
Kas, Jūsų manymu, yra kritinis mąstymas? (galimi keli atsakymų variantai)
Kaip skatinate mokinių kritinį mąstymą? (parašyikte savo metodus, būdus)