Aptarnavimo kokybė restoranuose

Sveiki, esu antro kurso studentas Vilniaus Verslo Kolegijoje. Atlieku tyrimą, kurio metu noriu išsiaiškinti Lietuvos restoranų, aptarnaujančio personalo lygį. Prisiminkite savo paskutinį vizitą restorane ir atsakykite į klausimus. Ši apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs ir naudojami bus tik mokymosi tikslams. Maloniai prašome atsakyti į visus klausimus. Dėkojame už Jūsų atsakymus.

Jūsų lytis:

Jūs esate:

Jūsų amžius:

Kaip dažnai lankotės restoranuose?

Ar prekybos vieta buvo tvarkinga, švari?

Jei restorane tvarkomasi, ar tai vyksta korektiškai ir netrikdo kokybiško aptarnavimo?

Ar darbuotojo išvaizda buvo tinkama klientams aptarnauti? Minimaliai aprašykite išvaizdą

    …Daugiau…

    Ar darbuotojas atidžiai Jūsų klausėsi?

    Ar darbuotojas aiškinosi Jūsų poreikius?

    Jei taip, kokius klausimus poreikiui išsiaiškinti tuomet uždavė darbuotojas? (nurodykite 1-2 klausimus)

      …Daugiau…

      Ar darbuotojas pasiūlė pagal Jūsų išsakytus poreikius?

      Ar darbuotojas buvo paslaugus ir draugiškas?

      Ar darbuotojas buvo mandagus?

      Ar aptarnaudamas darbuotojas buvo susikoncentravęs, neužsiėmė pašaline veikla?

      Įvertinkite savo bendrą pasitenkinimą šiuo vizitu 10 balų skalėje ir trumpai aprašykite savo vertinimą. (1 visiškai nepatenkintas vizitu - 10 labai patenkintas vizitu)?

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą