Aptarnavimas internete

Anketa sudaryta ruosiant magistro baigiamaji darba.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiam bendravimo būdui teikiate pirmenybę kontaktuodamas su įmone:

2. Ar esate kontaktavęs internetu su vienos ar kitos įmonės atstovais?

3. Kaip greitai dažniausiai sulaukiate atsakymo el. pastu?

4. Kaip vertinate kompanijos atstovų atsakymus į Jūsų elektronines užklausas?

5. Ar sukelia problemų faktas, jeigu bendravimas vyksta tik elektroniniais kanalais?

6. Kaip vertintumėte galimybę su įmonės atstovais komunikuoti "online" (Live Chat) būdu?

7. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie prekes ar paslaugas?

8. Pažymėkite Jūsų manymu svarbius elektroninės prekybos trūkumus: (pasirinkite iki 3 variantų)

9. Ar sutinkate, jog pardavėjai internete maloniau aptarnauja pirkėjus:

Ar naudotumėtės programinės įrangos produkto instaliavimo ir konfigūravimo paslauga nuotoliniu būdu?