Apklausa studentų patiriamo akademinio streso sąsaja su akademiniu saviveiksmingumu

Sveiki, esu Ieva Jonaitytė, Vytauto Didžiojo universiteto psichologijos bakalauro studijų IV kurso studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą bakalauro studijų baigiamajam darbui, kurio tikslas yra išsiaiškinti studentų patiriama akademinio streso sąsają su akademiniu saviveiksmingumu. Jei Jūs esate studentas, kviečiu užpildyti šią anketą. Šis klausimynas yra anonimiškas, jame nereikia atskleisti Jūsų asmeninės informacijos, todėl konfidencialumas garantuojamas. Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti tik studijų tikslams. Tikiuosi Jūsų nuoširdumo ir atvirumo, nes nuo to priklausys tyrimo duomenų vertė.
Svarbu, kad atsakytumėte į visus pateiktus klausimus.

Kilus klausimams, galite kreiptis el.paštu:
[email protected]

Ačiū už Jūsų laiką ir atsakymus!


 

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius (įrašykite): ✪

Studijų forma:  ✪

Įrašykite aukštąją mokyklą:

Studijų pakopa: ✪

Kelintame kurse mokotės? ✪

Pažymėkite, kiek patiriate streso simptomus, nurodytus žemiau. Naudokitės žemiau pateikta skale, kad įvertintumėte kiekvieną situaciją ar įvykį. ✪

Niekada
Mažą laiko dalį
Kartais
Didesnę laiko dalį
Visą laiką
1.Susikaupė tiek daug darbo, kad net norisi verkti.
2. Jaučiuosi susijaudinęs
3. Mano emocijos trukdo man studijuoti.
4. Aš šaukiau ant savo šeimos ar draugų
5. Jaučiu, kad mane emociškai išsekino mokslo įstaiga.
6. Kai tik reikėdavo mokytis, jausdavau apimantį tingulį.
7. Aš atidėliojau užduočių atlikimą.
8. Aš išsiblaškęs paskaitose.
9. Aš negaliu mokytis kaip reikalaujama.
10. Man sunku susikaupti paskaitose.
11.Stengiuosi išvengti paskaitos, jei tai įmanoma.
12. Vartoju alkoholį ar narkotikus, kad geriau mokyčiausi.
13. Man sunku atsiminti savo užrašus.
14. Aš negalėjau kvėpuoti.
15. Aš turiu valgymo problemų.
16. Mano rankos prakaituotos.
17. Aš turiu daug miego sunkumų.
18. Man dažnai skauda galvą.
19. Jaučiuosi užgožtas didelių studijų reikalavimų.
20. Jaučiu nerimą dėl gebėjimo susitvarkyti su studijomis
21. Tiek daug visko vyksta, kad negaliu galvoti aiškiai.
22. Aš praleidžiu per daug paskaitų.
23. Aš neturiu pakankamai laiko mokytis.
24. Nemanau, jog domiuosi skaitymu.
25. Kartais aš negaliu savęs išreikšti žodžiais.
26. Aš bijau kalbėti ir diskutuoti auditorijoje.
27. Jaučiu, kad akademinė programa yra per sudėtinga man.
28. Aš negaliu susikoncentruoti studijoms.
29. Man sunku mokytis efektyviai.
30. Kartais aš visai nenoriu mokytis.
31. Aš jaučiu, pernelyg lėtai skaitau lyginant su kitais.
32. Aš per daug jaudinausi dėl pažymių, kuriuos gausiu egzamino metu.
33. Jaučiu, kad gaunu blogus įvertinimus.
34. Aš norėčiau nebeiti į universitetą.
35. Aš neturiu pastovios vietos mokymuisi.
36. Man nelabai patinka mano studijų eiga.
37. Jaučiu, kad kai kurie vadovėliai man yra per sunkūs.
38. Jaučiu, kad kai kuriuos dėstytojus man sunku suprasti.
39. Jaučiuosi ypač nenustygstantis (-i) paskaitų metu.
40. Bibliotekoje nepakanka gerų knygų.
41. Kai kuriuose studijų dalykuose reikalaujama per daug darbo.
42. Aš jaučiu, kad su kai kuriais dėstytojais nesutariu.
43. Jaučiu, kad kai kurie dėstytojai nepakankamai domisi savo studentais.
44. Kai kurie kursai yra pernelyg neįdomūs ir nuobodūs.
45. Kai kurie dėstytojai nėra draugiški savo studentams.
46. Jaučiu, kad dėstytojai nedėmesingi studentų jausmams.
47. Kai kurie dėstytojai duoda nesąžiningas užduotis studentams.
48. Jaučiu, kad turiu prastą atmintį.
49. Sunku nusiteikti savo akademiniam darbui.
50. Esu pernelyg užmaršus ir lengvai prarandu ryžtą priimti sprendimus dėl savo akademinio darbo.

Pažymėkite, kaip pasitikite savimi atlikdami žemiau išvardintus veiksmus ir jei tam tikro veiksmo šiuo metu neatliekate ar nesate bandęs atlikti, prašyčiau įsivaizduoti ir tuomet pažymėti tikėtiną pasitikėjimo lygį. Pažymėkite Jums tinkamus atsakymus skalėje. ✪

Labai mažai
Mažai
Vidutiniškai
Daugiau nei vidutiniškai
Gana daug
Sistemingai konspektuoti paskaitose dėstomą turinį.
Dalyvauti paskaitų diskusijose.
Atsakinėti į klausimus didelėje auditorijoje.
Atsakinėti į klausimus mažoje auditorijoje.
Laikyti „objektyvius“ testus (uždaro tipo klausimai, pvz. teisingo atsakymo parinkimas, tiesa/melas ir pan.)
Laikyti esė tipo testus (atviro tipo klausimai, kurie reikalauja trumpo atsakymo laisva forma).
Rašyti aukštos kokybės kursinį darbą.
Įdėmiai klausytis sudėtingo turinio paskaitos.
Konsultuoti kitus studentus.
Išaiškinti sąvokas kitiems studentams.
Paprašyti dėstytojo paaiškinti sąvoką, kurios jūs nesuprantate.
Gauti gerus tarpinius pažymius iš daugumos dalykų.
Mokytis tiek, kad medžiaga būtų nuodugniai įsisavinta.
Dalyvauti Studentų atstovybės veikloje.
Užsiimti papildoma veikla (sporto ir kitais būreliais).
Užsitarnauti dėstytojų pagarbą.
Reguliariai lankyti paskaitas.
Nuosekliai lankyti nuobodaus dalyko paskaitas.
Priversti dėstytoją galvoti, kad kreipi dėmesį į tai, kas vyksta paskaitoje.
Suprasti daugumą mokomojoje medžiagoje reiškiamų idėjų.
Suprasti daugumą paskaitų metu pateikiamų idėjų.
Atlikti paprastus matematinius skaičiavimus.
Naudotis kompiuteriu.
Įsisavinti didžiąją dalį matematikos dalyko medžiagos.
Asmeniškai kalbėtis su dėstytoju siekiant geriau jį (ją) pažinti.
Susieti vieno dalyko turinį su kitų dalykų medžiaga.
Prieštarauti dėstytojo nuomonei paskaitoje.
Pritaikyti paskaitos medžiagą laboratorijoje/seminare.
Naudotis bibliotekos ištekliais.
Gauti gerus galutinius pažymius.
Mokytis palaipsniui, užuot intensyviai „kalus“ prieš atsiskaitymą.
Suprasti sudėtingas santraukas vadovėliuose.
Įsisavinti susidomėjimą nekeliančio dalyko turinį.