Apklausa "Mobilios internetinės reklamos efektyvumo analizė"

Sveiki! Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų programos IV kurso studentė. Rašau baigiamąjį bakalaurinį darbą apie internetinę reklamą, skirtą mobiliesiems įrenginiams. Šiuo metu atlieku tyrimą, kuriuo noriu įvertinti mobilios internetinės reklamos efektyvumą ir aktualumą vartotojams.
Anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik mokslo tikslams.
Iliustacijų šaltinis: oficialus Google video klipas apie mobiliąją reklamą, kurį galite rasti ČIA
Dėkoju Jums už skirtą laiką!

Apklausa "Mobilios internetinės reklamos efektyvumo analizė"
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar naudojatės išmaniuoju telefonu? ✪

Kiek apytiksliai kartų per dieną Jums tenka naudotis išmaniuoju telefonu?  ✪

(nepriklausomai nuo naudojamų funkcijų)

Ar naudojatės internetu savo išmaniajame telefone? ✪

Kaip dažnai (per dieną) atsiranda poreikis įjungti internetą savo išmaniajame telefone?  ✪

Kuria paieškos sistema (išmaniajame telefone) Jūs naudojatės ieškant informacijos? ✪

Kaip dažnai, ieškant informacijos internete išmaniuoju telefonu, Jūsų dėmesį pritraukia reklaminiai skelbimai rodomi paieškos rezultatuose? ✪

(iliustracija demonstruoja Google Adwords reklaminį skelbimą, kaip pavyzdį)
Kaip dažnai, ieškant informacijos internete išmaniuoju telefonu, Jūsų dėmesį pritraukia reklaminiai skelbimai rodomi paieškos rezultatuose?

Kaip dažnai Jūs spaudžiate reklaminių skelbimų nuorodas paieškos rezultatų sąraše, naršydami internete išmaniuoju telefonu?  ✪

Ar naudojatės mobiliosiomis aplikacijomis / programėlėmis (angl. mobile apps) ? ✪

Ar pastebite reklaminius banerius (vaizdo skelbimus, kitaip vadinamus reklaminiais skydeliai, reklamjuoste), rodomus mobiliosiose aplikacijose / mob.svetainėse?  ✪

Ar bent kartą spaudėte reklaminių vaizdo skelbimų (banerių) nuorodas, naršydami internete išmaniuoju telefonu?  ✪

Kaip trumpai apibūdintumėte tokio pobūdžio vaizdinę reklamą (kai rodomi baneriai mobiliosiose programėlėse / svetainėse arba reklaminiai video įrašai svetainėse) remiantis savo, kaip vartotojo patirtimi?  ✪

Ar sutinkate su teiginiu: „Tikslinė (į vartotojo interesus orientuota ir tiksliai taikoma pagal kalbą, lytį, interesus, turinio kontekstą svetainėje ir t.t.) reklama internete padeda greitai rasti ieškomą prekę / paslaugą / informaciją“. ✪

Ar sutinkate su teiginiu: „Reklaminiai skelbimai, kuriuos galite matyti naršydami internete naudojantis išmaniuoju telefonu, dažniausiai atitinka Jūsų interesus“. ✪

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų socialinė padėtis: ✪