Apklausa dėl grožio specialistų darbo ir jų klientų aptarnavimo kokybės (Atsakyti grožio specialistams)

Sveiki, mielai kviečiu pasidalinti savo nuomone. :)

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius

1. Koks būtų etiškiausias būdas pranešti apie procedūros atšaukimą dėl įtariamų kliento odos ligų(pedikuliozės,grybelio ir kt.)?

2. Kokius apmokėjimo būdus taikote savo klientams?

3. Kaip ir prieš kiek laiko specialistas turėtų informuoti apie paslaugų kainų kilimą ir ar visada privalo nurodyti to priežastis?

4. Ar skatinate klientų lojalumą? Jei taip, tai kokiais būdais motyvuojate juos sugrįžti dar kartą?

5.Kaip sprendžiate iškilusią problemą tarp jūsų ir kliento?