Apklausa dėl geriamojo vandens tiekimo, nuotekų tvarkymo ir klientų aptarnavimo paslaugų kokybės

UAB "Tauragės vandenys", vadovaujantis Lietuvos Respublikos Aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymo Nr. D1-639 " Dėl viešojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimų patvirtinimo" 8.4. punktu, kiekvienais metais atlieka klientų apklausą apie teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę. Kviečiame dalyvauti bendrovės parengtoje apklausoje. Apklausa vykdoma iki 2022-12-31

Apklausa anonimiška, gauti atsakymai naudojami tik tyrimo tikslais, gali būti viešinama tik apibendrinta informacija.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūs verslo subjektas ar privatus asmuo?

2. Koks Jūsų amžius?

3. Jūsų gyvenamoji vieta

Pažymėti tik vieną apskritimą

4. Ar pakankamas geriamojo vandens slėgis?

5. Kaip dažnai Jums nutraukiamas geriamojo vandens tiekimas?

6. Jeigu dėl gedimo, ar kitų vandentiekio tinklų aptarnavimo darbų buvo nutrauktas geriamojo vandens tiekimas, kiek laiko neturėjote geriamojo vandens?

7. Kaip vertinate tiekiamo geriamojo vandens kokybę?

8. Ar geriate vandenį iš čiaupo?

9. Ar pasitaiko tiekiamo geriamojo vandens kokybės pablogėjimų (drumstas, rusvas vanduo)?

10. Ar naudojatės nuotekų šalinimo paslaugomis?

11. Jeigu naudojatės nuotekų šalinimo paslaugomis, ar esate patyrę nuotekų sistemos šalinimo pertrūkių?

12. Ar buvo užtvindytos patalpos dėl bendrovės eksploatuojamos centralizuotos nuotekų sistemos darbo sutrikimų?

13. Ar atliekate savo nuosavybėje esančių vandentiekio ir/arba nuotekų tinklų profilaktiką?

14. Ar buvote iš anksto informuoti apie planuojamus geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo pertrūkius?

15. Ar esate patenkinti, gaudami informaciją SMS žinutėmis apie geriamojo vandens tiekimo sutrikimus?

16. Ar bendrovės darbuotojai į Jūsų pranešimus reagavo greitai ir tinkamai?

17. Kokia Jūsų patirtis, bendraujant su bendrovės darbuotojais?

18. Kokiu būdu dažniausiai kreipiatės į bendrovę?

19. Ar į Jūsų kreipimąsi sureaguojama tinkamai?

20. Bendravimo su klientais įvertinimas. Bendrovės veiklos trūkumai. Jūsų pasiūlymai, klausimai. Jeigu pageidaujate gauti atsakymą į konkretų klausimą, prašome parašyti klausimą ir kontaktinę informaciją susisiekimui.

21. Ar esate patenkinti sąskaitų gavimu už paslaugas

22. Ar yra buvę situacijų, kai bendrovės darbuotojas iš Jūsų reikalavo kyšio (pinigų ar kitokio atlygio) už Jums suteiktas paslaugas, konsultacijas ar informaciją. Gal kitaip asmeniškai esate susidūrę su korupcijos apraiškomis bendrovėje?

23. Ar manote, kad vykdoma bendrovės veikla sąžininga ir skaidri?

24. Ar sekate teikiamą informaciją internetiniame tinklapyje https://www.tauragesvandenys.lt ?

25. Išvardinkite Jums žinomas bendrovės teikiamas papildomas paslaugas ?

Gerbiami klientai! Tausojant gamtą ir žmogiškuosius išteklius, raginame atsisakyti popierinių sąskaitų ir gauti jas į elektroninį paštą. Tokiu būdu sąskaitos Jus pasieks greičiau ir garantuotai. Norinčius tai padaryti, prašome parašyti savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime. Nuoširdžiai dėkojame!

Jūsų nuomone, ką bendrovė turėtų pagerinti savo veikloje?