kotrynakrupauskaite
Vieša
Pranešti

Apklausa apie "Amway"

Apklausa apie įmonės "Amway" veiklą ir etinį verslo rodiklį bei paplitimą. Apklausos rezultatai bus naudojami moksliniam rašto darbui apie "Amway" veiklą. 
Visi duomenys yra anonimiški ir bus naudojami tik mokslo tikslais.
Ačiū jums!

Kaip jus geriausia identifikuoti?Privalomas
Kokio amžiaus intervalui priklausote?Privalomas
Kokios yra jūsų pajamos (atskaičius mokesčius) per mėnesį?Privalomas
Jūsų aukščiausias turimas išsilavinimo laipsnisPrivalomas
Ar žinote, kas yra MLM (multi-level marketing), arba kitaip - tinklinis marketingas? Privalomas
Ar esate dalyvavę tinklinio marketingo (Amway, Mary Kay, Avon, Herbalife ir t.t.) konferencijoje ar kt. renginyje?Privalomas
Ar esate susidūrusi/ęs su "Amway" platintojais?Privalomas
Ar naudojate "Amway" produkciją?Privalomas
Jei esate naudojęs "Amway" priemones, nurodykite, kurią liniją iš turimų naudojate (jei nenaudojate jokių priemonių, klausimą praleisti):
Aš sutinku/nesutinku su žemiau pateiktais teisinės problematikos teiginiais:Privalomas
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
„Amway” platintojai labiau fokusuojasi į naujų „Amway“ platintojų paiešką nei į parduodamus produktus;
„Amway“ reikalavimas susimokėti nario mokestį „į priekį“ už dar neegzistuojančius pardavimus yra normali praktika;
„Amway“ nedraudžia savo „platintojų“, nes jie nėra darbuotojai, ir mano nuomone tai yra sąžininga verslo praktika;
Manau, jog „Amway“ svetainėje ir kt. šaltiniuose realistiškai pateiktos galimybės apie būsimą uždarbį šioje įmonėje
Aš sutinku/nesutinku su žemiau pateiktais etinės problematikos teiginiais:Privalomas
Šio klausimo atsakymai viešai nepublikuojami
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Tikimybė rasti žmonių, kuriuos galima pritraukti į „Amway“ ne tik kaip pirkėjus, bet ir platintojus, yra didelė
Tai, kaip „Amway“ platintojai panaudoja savo asmeninius santykius pardavimams yra etiška verslo praktika
„Amway“ platintojų bendruomenės emocinis betarpiškumas nėra išnaudojamas ekonominiais tikslais
„Amway“ pardavėjas nekelia vartotojui rizikos nebūdamas produkto srities profesionalu, tačiau parduodamas produktus, pvz, svorio mažinimui
„Amway“ pardavėjas visuomet sąžiningai ir kritiškai įvertina parduodamų prekių kokybę
„Amway” pardavėjas visada sąžiningai nustato kainas