Apie gyventojų aptarnavimo kokybę Akmenės rajono savivaldybėje

5. Jūsų pastebėjimai, pasiūlymai apie galimybes tobulinti Savivaldybės darbuotojų bendravimą su interesantais (įrašykite):

  1. Daugiau dėmesio valdymo aparatui skirti į bendravimo kultūrą.
  2. Grizus is uzsienio turejau prisiregistruoti savivaldybeje ir susiduriau su labai neprofisionalia darbuotoja. Tonas, nemalonus bendravimas, susiraukusi, pradejo su manimi gincytis. Turetumete atkreipti demesi i savo darbuotoju elgesi su klientu, nes po tokio vizito visiskai nebesinori kreiptis i savivaldybe del kitu reikalu.
  3. Daug dirbančiujų yra darbui neatsidavę, atrodo toks jausmas, kad atėję pasikonsulutuoti ar susitvarkyti dokumentus mes juos trukdome. Turi laukti kol atsigers kavos ar aptars su kolegomis naujienas, o tada tik priims ir tai nepatenkintu veidu. Čia aišku nevisi dirbantys žmonės yra ir labai šiltų darbuotojų, kurie sutinka ir išlydi su šypsena.
  4. Viskas gerai
  5. .
  6. Savivaldybė turėtų atsisakyti biurokratinio, formalaus gyventojų problemų sprendimo. vengti propagandinio, pateikiamos informacijos turinio viešoje informacijoje. Labiau koncentruotis į atskirų savivaldybės vietovių gyventojų problematiką, nesuteikiant išskirtinumo Naujosios Akmenės gyventojams.
  7. Socialinis skyrius galetu dazniau atsiliepti i skambucius del kompensaciju
  8. .
  9. Reikia jaunų darbuotojų ir komunikabilių.Ypač seniūnas nežino kiek turi pinigų,nes visąlaik sako jog jų neturi niekam.
  10. Nemandagios, nekultūringos, nedemėsingos.