Apie autistiškų vaikučių integraciją bei spec įstaigų poreikį

Ar Jūsų gyvenamojoje vietoje reikėtų:

  1. netruksta
  2. Turėtų būti kuriamos mažos klasės / bendruomenės su stipria metodine pagalba bendrojo lavinimo mokyklose, dideliuose miestuose bent jau vienoje mokykloje kiekviename gyvenamajame rajone.
  3. Marijampolėj darželis- mokykla "Žiburėlis" jau antri metai kaip turi Daugiafunkcio centro statusą, bet, jei vaikas NEPATOGUS (neramus, judrus, hiperaktyvus, turi elgesio sutrikimą, autizmą ir dar protinį atsilikimą) teks daug kartų pavaikščiot ir pasiklausyt įstaigos vadovo padejavimų, juodų ateities pranašysčių ir šiaip pasijausit la-a-a-a-abai kalta, kqad turit tokį neparogų vaiką..Pasirodo dar "pedagogai turi ir pasimokint kaip bendraut su autistais.Patarė geriau, jei turim galimybių, išvykt į užsienį.
  4. Reikia ir spec.įstaigų autistams, ir spec.klasių bendrojo lavinimo įstaigose. Tai priklauso nuo spec.poreikių lygio.
  5. Norėtųsi leisti į pirmą klasę esamoje Montesori mokykloje. Bet turbūt bus geriausiu atveju mokytojo padėjėja. Ir logopedė. Viskas. Klasėj turbūt bus 30 vaikų. Ar manot, kad autistui bus lengva?
  6. abu variantai tinka , kad tik butu tos įstaigos, visada norisi , kad vaikas lankytu bendro lavinimo įstaigas, bet kaip pasiklausai, tai vaikai negailestingi ir kitokiu vaiku nelabai priima, pasišaipo, niekina, tada pagalvoji gal geriau vesti i spec įstaiga, kur mano manimu daugiau specialistu, daugiau patirties, supratimo.
  7. Kadangi gyvename užmiestyje, artimiausia mokykla buvo netoliesia esančiame kaime, tačiau dėl specialistų rinkomės miesto mokyklą. Dėl mano vaiko būklės, jam yra daug naudingiau lankyti bendrojo lavinimo mokyklą.
  8. mazose bendrojo lavinimo vaiku grupese/klasese (~15 vaiku), kur butu skiriama individualaus demesio mokymosi metu
  9. Nesvarbu, kokia istaiga, kad tik sekmingai integruotu.
  10. vidurines mokyklos iki 12klases.