Apie autistiškų vaikučių integraciją bei spec įstaigų poreikį

Jei "Taip", papasakokite plačiau, kodėl?

  1. Labai gera priežiūra
  2. mokykla daug pastangų, mokytojų ir dėmesio sutelkia, kad galėtų patenkinti mano vaiko poreikius ir prisitaikyti prie jo. Pamažu susipažįsta ir ieškodami randa kelius, kaip su juo geriausiai dirbti. Vaikas vis daugiau dirba su klase ir mažiau jai trukdo.
  3. Kas liečią lavinimą tai, gerai kad kalsėje vaikų 6. Mokytojas pajėgus kiekvienam užduoti pateikti atskirai. Bet didžiausias MINUSAS visi vaikai sukūs, nekalbantys, tad integracijos jokios nėra.Cendrojo lavinimo mokykloje vaikas įprastoje kalsėje nesugebėtų lankyti, o kitokių variantų net nėra iš ko rinktis Vilniaus mieste. Jei ir pavyltų surasti spec. lavinamasias kalses bendrojo lavinimo įstaigoje. Jos ugdymą užtikrina tik iki pietų. Todėl iškiltų likusios dienos vaiko užimtumo problema. Norėtume integracijos, bet nėra iš ko rinktis.
  4. Geros aukletojos, turincios igudziu ir noro dirbti su ypatingu vaiku.
  5. gauna daug individualaus dėmesio, specialistų paslaugos - beveik kasdien, lankstus požiūris
  6. Privaciame darzelyje yra nedaug vaiku, aukletojos skyria daug demesio vaikui, vyksta spalvu, muzikos, vaidybos terapijos vaikui. Bet labai truksta logopedo. O isgaleti moketi pinigelius ir uz privatu darza ir logopeda deja negaliu.
  7. Džiaugiuosi, jog jam ten patinka, jog jis ten užimtas ir lavinamas
  8. Aš patenkinta tuo, kad pedagogai stengiasi sudaryti sąlygas mano vaiko ugdymui ir socializacijai tarp sveikų vaikų.
  9. Nes auklėtoja labai noriai bendradarbiauja, stengiasi su juo individualiai užsiimti
  10. vyksta uzsiemimai, bureliai