UserTatjanaSin
Results87
Vieša
Pranešti

Anketa sporto klubo lankytojams

Gerb. Respondente,
Paslaugų verslo administravimo studijų programos studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas –
įvertinti sporto ir sveikatingumo centrų teikiamų paslaugų kokybę.
Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir pateikti bakalauro baigiamajame darbe.
Savo vardo ir pavardės nurodyti nereikia, nes apklausa yra anoniminė.
Pažymėkite Jums tinkamą atsakymo variantą x arba įrašykite savo atsakymą tam skirtoje vietoje.
Dėkoju Jums už bendradarbiavimą.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Lytis:
2. Jūsų amžius:
3. Ar turite narystės kortelę ?
Jei jūsų atsakymas yra NE, prašau tęskite nuo penkto klausimo
4. Jūsų narystės kortelė yra:
5. Kaip dažnai lankotės sporto ir sveikatingumo centre ?
6. Prašome įvertinti PERSONALO sporto ir sveikaingumo centrų paslaugų teikimą pagal LAUKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Administracijos kompetingumas
Administracijos paslaugumas
Administracijos atsakingumas
Administracijos kantrybė
Administracijos komunikabilumas
Administracijos informatyvumas
Administracijos aprangos tvarkingumas
Trenerių patirtis
Trenerių išradingumas
Trenerių profesionalumas
Trenerių paslaugumas
Trenerių atsakingumas
Trenerių kantrybė
Trenerių komunikabilumas
Trenerių dėmesys klientui treniruotės metu
7. Prašome įvertinti PERSONALO sporto ir sveikaingumo centrų paslaugų teikimą pagal SUVOKIAMĄ (PATIRTĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Administracijos kompetingumas
Administracijos paslaugumas
Administracijos atsakingumas
Administracijos kantrybė
Administracijos komunikabilumas
Administracijos informatyvumas
Administracijos aprangos tvarkingumas
Trenerių patirtis
Trenerių išradingumas
Trenerių profesionalumas
Trenerių paslaugumas
Trenerių atsakingumas
Trenerių kantrybė
Trenerių komunikabilumas
Trenerių dėmesys klientui treniruotės metu
8. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų APLINKĄ pagal LAUKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Centro vieta
Salės erdvė
Persirengimo kambarių dydis
Centro patalpų išdėstymas
Nuorodų ir informacijos tikslumas
Patalpų modernumas
Aplinkos jaukumas
Kondicionavimo sistema
Apšvietimas
Švara (salės, dušuose)
Tualetų švara
Patalpų oro temperatūra
Patalpų dizainas (interjeras)
Centro darbo valandos
Automobilių parkavimas
9. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų APLINKĄ pagal SUVOKIAMĄ (PATIRTĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Centro vieta
Salės erdvė
Persirengimo kambarių dydis
Centro patalpų išdėstymas
Nuorodų ir informacijos tikslumas
Patalpų modernumas
Aplinkos jaukumas
Kondicionavimo sistema
Apšvietimas
Švara (salės, dušuose)
Tualetų švara
Patalpų oro temperatūra
Patalpų dizainas (interjeras)
Centro darbo valandos
Automobilių parkavimas
10. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų ĮRENGINIŲ pagal LAUKIAMĄ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą).. Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Treniruoklių įvairovė
Treniruoklių saugumas
Treniruoklių naujovė
Treniruoklių pakankamumas
11. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų ĮRENGINIŲ pagal SUVOKIAMĄ (PATIRIAMĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Treniruoklių įvairovė
Treniruoklių saugumas
Treniruoklių naujovė
Treniruoklių pakankamumas
12. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų PROGRAMŲ pagal LAUKIAMĄ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą).. Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Programos įvairumas
Programos tinkamumas
Programos naujovės
13. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų PROGRAMŲ pagal SUVOKIAMĄ (PATIRIAMĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Programos įvairumas
Programos tinkamumas
Programos naujovės
14. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų PASLAUGŲ pagal LAUKIAMĄ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą).. Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Paslaugų įvairovė (aerobika, joga ir kt.)
Papildomų paslaugų teikimas (rankšluosčių nuoma, soliarumas)
Paslaugų suteikimas laiku
Paslaugų pastovumas
Informacijos apie paslaugas pakankamumas
15. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų PASLAUGŲ pagal SUVOKIAMĄ (PATIRTĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Paslaugų įvairovė (aerobika, joga ir kt.)
Papildomų paslaugų teikimas (rankšluosčių nuoma, soliarumas)
Paslaugų suteikimas laiku
Paslaugų pastovumas
Informacijos apie paslaugas pakankamumas
16. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų KAINŲ pagal SUVOKIAMĄ (PATIRIAMĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Nuolaidos
Nuolaidos ilgalaikiams nariams
Akcijos
Atsiskaitymo už paslaugas forma
17. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centrų KAINŲ pagal LAUKIAMĄ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą).. Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Nuolaidos
Nuolaidos ilgalaikiams nariams
Akcijos
Atsiskaitymo už paslaugas forma
18. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centro ĮVAIZDĮ pagal SUVOKIAMĄ (PATIRIAMĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Originalumas
Kompleksiškumas
Aiškumas ir konkretumas
Paprastumas
19. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centro ĮVAIZDĮ pagal LAUKIAMĄ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Originalumas
Kompleksiškumas
Aiškumas ir konkretumas
Paprastumas
20. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centro IDENTITETĄ pagal SUVOKIAMĄ (PATIRIAMĄ) PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Suvokiama paslaugų kokybė (tai ką gaunate (patiriate) naudodamiesi sporto ir sveikatingumo centro paslaugomis). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Centro stilius
Organizacinė elgsena
Komunikavimas
21. Prašome įvertinti sporto ir sveikaingumo centro IDENTITETĄ pagal LAUKIAMĄ PASLAUGŲ KOKYBĘ :
Laukiama paslaugų kokybė (tai ko tikėjotės einant į sporto ir sveikatingumo centrą). Įvertinkite komponentus 7 balų skalėje mažėjančia jų reikšmingumo tvarka, kai pačiam reikšmingiausiam suteiktas (balas), lygus 1, mažiausiai svarbiam – (balas) , lygus 7.
7654321
Centro stilius
Organizacinė elgsena
Komunikavimas
22. Prašome skaičiais nuo 1 iki 7 įvertinti APČIUOPAMUMĄ tiriant sporto ir sveikatingumo centrų paslaugų kokybę pagal SUVOKIMĄ.
SERVQUAL (Service Quality): Tangibles – apčiuopiamumas; Reliability – patikimumas; Responsiveness – atsakomybė (atsakingumas); Assurance – užtikrinimas; Empathy – empatija. Įrašykite vertinimo balus tam skirtoje vietoje, kai: 1 – puikiai, 2 – labai gerai, 3 – gerai, 4 – silpnai, 5 – patenkinamai, 6 – nepatenkinamai, 7 – labai prastai.
1234567
Galima laisvai naudotis materialinėmis galimybėmis
Nepriekaištinga aptarnaujančiojo persolalo apranga
23. Prašome skaičiais nuo 1 iki 7 įvertinti PATIKIMUMĄ tiriant sporto ir sveikatingumo centrų paslaugų kokybę pagal LŪKESČIUS.
SERVQUAL (Service Quality): Tangibles – apčiuopiamumas; Reliability – patikimumas; Responsiveness – atsakomybė (atsakingumas); Assurance – užtikrinimas; Empathy – empatija. Įrašykite vertinimo balus tam skirtoje vietoje, kai: 1 – puikiai, 2 – labai gerai, 3 – gerai, 4 – silpnai, 5 – patenkinamai, 6 – nepatenkinamai, 7 – labai prastai.
1234567
Atsižvelgiama į specialius kliento pageidavimus
Paslaugos teikimo kokybė nepriklauso nuo laiko, asmens
24. Prašome skaičiais nuo 1 iki 7 įvertinti ATSAKOMYBĘ (ATSAKINGUMĄ) tiriant sporto ir sveikatingumo centrų paslaugų KOKYBĘ.
SERVQUAL (Service Quality): Tangibles – apčiuopiamumas; Reliability – patikimumas; Responsiveness – atsakomybė (atsakingumas); Assurance – užtikrinimas; Empathy – empatija. Įrašykite vertinimo balus tam skirtoje vietoje, kai: 1 – puikiai, 2 – labai gerai, 3 – gerai, 4 – silpnai, 5 – patenkinamai, 6 – nepatenkinamai, 7 – labai prastai.
1234567
Pagarbiai elgiamasi su kliento asmeniniais daiktais
Darbuotojų apranga yra švari ir tvarkinga
Mandagus ir pagarbus kliento aptarnavimas
25. Prašome skaičiais nuo 1 iki 7 įvertinti UŽTIKRINIMĄ tiriant sporto ir sveikatingumo centrų paslaugų kokybę pagal SAUGUMĄ.
SERVQUAL (Service Quality): Tangibles – apčiuopiamumas; Reliability – patikimumas; Responsiveness – atsakomybė (atsakingumas); Assurance – užtikrinimas; Empathy – empatija. Įrašykite vertinimo balus tam skirtoje vietoje, kai: 1 – puikiai, 2 – labai gerai, 3 – gerai, 4 – silpnai, 5 – patenkinamai, 6 – nepatenkinamai, 7 – labai prastai.
1234567
Tikite, kad informacija yra konfidenciali
Jaučiate užtikrintumą, jog paslauga buvo tinkamai suteikta
Duomenys apie klientą yra apsaugoti ir neplatinami
Klientai jaučiasi saugūs aptarnavimo metu
26. Prašome skaičiais nuo 1 iki 7 įvertinti EMPATIJĄ tiriant sporto ir sveikatingumo centrų paslaugų kokybę pagal KOMPETETINGUMĄ.
SERVQUAL (Service Quality): Tangibles – apčiuopiamumas; Reliability – patikimumas; Responsiveness – atsakomybė (atsakingumas); Assurance – užtikrinimas; Empathy – empatija. Įrašykite vertinimo balus tam skirtoje vietoje, kai: 1 – puikiai, 2 – labai gerai, 3 – gerai, 4 – silpnai, 5 – patenkinamai, 6 – nepatenkinamai, 7 – labai prastai.
1234567
Gebėjimas įžvelgti visus klientų norus
Maloniai supažindinama su paslaugos kainomis
Pagarbus supažindinimas su suteikiamomis paslaugomis
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į visus klientų klausimus