Anketa - kopija

Gerbiamas respondente, esu Kauno kolegijos III kurso ,,Pardavimų ir marketingo” studijų programos studentė ir atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kokios marketingo komunikacijos priemonės padėtų padidinti prekės ženklo „Alvo“ kuriamą vertę. Anketa yra anoniminė ir atsakymai bus panaudoti tik tyrimo tikslams.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar vartojate riešutus, prieskonius, džiovintus vaisius, konditerinius gaminius?

2. Išvardinkite tris Jums geriausiai žinomus prekės ženklus, apie kurios pagalvojate išgirdus šiuos žodžius: riešutai, džiovinti vaisiai, prieskoniai, konditerijos priedai? (Įrašykite)

3. Ar žinote prekės ženklą „Alvo“?

3. Ar žinote prekės ženklą „Alvo“?

4. Išgirdus prekės ženklą "Alvo" kokios asociacijos kyla? (Įrašykite)

5. Kokie veiksniai lemia apsisprendimą pirkti prekės ženklu „Alvo“ pažymėtas prekes? (1- visiškai nelemia apsisprendimo pirkti, 2- nelemia apsisprendimo pirkti, 3- nei lemia, nei nelemia apsisprendimo pirkti, 4- lemia apsisprendimą pirkti, 5- labai lemia apsisprendimą pirkti)

1
2
3
4
5
Kaina
Kokybė
Platus asortimentas
Pakuotė
Prekės ženklo žinomumas
Įvaizdis
Nuolaidos
Reklama
Rekomendacijos iš draugų

6. Kaip dažnai perkate produktus "Alvo" ?

7. Kaip manote, kokios naujovės paskatintu pirkti „Alvo“ prekės ženklo produktus? (Įrašykite)

8. Kokius „Alvo“ prekės ženklo produktus Jūs žinote?(Galimi keli atsakymų variantai)

9. Kur pastebite „Alvo“ prekės ženklo reklamą?(galimi keli atsakymų variantai)

10. Kokio tūrio pakuotę dažniausiai renkatės? (galimi keli atsakymų variantai)

11. Ko tikitės pirkdami produktus su "Alvo" prekės ženklu? (Įrašykite)

12. Kas svarbu renkantis riešutus, prieskonius, vaisius ir kt.

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbu nei nesvarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Žinomumas
Informatyvumas
Kokybė
Išskirtinumas
Kaina
Asortimentas
Pakuotė
Nuolaidos

13. Žinomi prekių ženklai

Žinau
Nežinau
Neturiu nuomonės
Sauda
Arimex
Santa Maria
Alvo
Livinn
Yes
Baiva
Jėga
Klingai
Riešutai Jums

14. Pasirinkite iš žemiau išvardintų variantų, Jūsų dėmesį labiausiai traukiantys, bei pirkimą skatinančios komunikacijos priemonės (galimi keli atsakymų variantai):

15. Ar Jus sutinkate mokėti daugiau už džiovintus vaisius, riešutus, prieskonius su žinomu prekės ženklu?

16. Jūsų lytis:

17. Jūsų amžius

18. Jūsų socialinė padėtis?

19. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį?