ANIMACIJOS SVARBA IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ EMOCINIAM BEI MUZIKINIAM VYSTYMUISI (ANKETA TĖVAMS AR GLOBĖJAMS)

Esu Ovidijus Miniauskas, Vytauto Didžiojo Universiteto Muzikos Akademijos muzikos pedagogikos IV kurso studentas. Tyrimu siekiama atskleisti animacijos svarbą ikimokyklinio amžiaus vaikų emociniam bei muzikiniam vystymuisi. Ši anketa yra anoniminė, todėl nei vardo nei pavardės rašyti nereikia.

Ačiū už skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kuo naudingas yra muzikinis ugdymas ikimokyklinio amžiaus vaikams? Kodėl? ✪

2. Kuo naudingas muzikinis ugdymas Jūsų vaiko raidai? ✪

3. Kokius dažniausiai animacinius filmukus leidžiate žiūrėti savo vaikams? ✪

4. Ar pritariate teiginiui, kad ugdant vaikų emocinį ir muzikinį vystymąsi animaciniai filmai itin svarbūs ugdymo procese? Kodėl? ✪

5. Ar sutinkate su teiginiu, kad edukacinė animacija, tai animacija, kuriama vieninteliam tikslui – skatinti vaikų mokymąsi? Pagrįskite savo atsakymą. ✪

6. Kurios šalies kino studijos animacinius filmus leidžiate žiūrėti savo vaikams? ✪

7. Atsakykite, animacija kenkia ar padeda vaikų emociniam ir muzikiniam vystymuisi? Kodėl? ✪

8. Kokia muzika dažniausiai skamba Jūsų namuose, kai yra vaikas? ✪

9. Pagal kokius požymius auklėtojas atpažįsta teigiamą ir/ar neigiamą animacijos poveikį ikimokyklinio amžiaus vaikų emociniam ir muzikiniam vystymuisi? ✪

10. Ar pedagogai turėtų rodyti edukacinius animacinius filmus ikimokyklinio amžiaus vaikams? Kodėl? ✪

11. Ar reikalingas tėvų (globėjų) ir auklėtojų bendradarbiavimas siekiant kokybiškų ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo rezultatų? Kodėl? ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪