Aklųjų ir Silpnaregių padėtis darbo rinkoje

16. Jūsų pasiūlymai dėl darbinės aklųjų ir silpnaregių integracijos

  1. AKSausis 11, 2011 09:24</a>Labai lengva patikėti, kad esi kažkuo gerinses už kitus. Kai kurie demagogai tuo sugebėdavo įtikinti ištisas tautas. Ekspertas iš aukšto ir su panieka žvelgia į metodininką, metodininkas į vyr. mokytoją, o ką čia jau bekalbėti apie eilinį ar jaunesnįjį mokyojėlius tie mokyklose iš viso bebalsėmis utėlėllėmis laikomi Ekspertas turi mokėti parašyti vadovėlį, tačiau tai nereiškia, kad jis sugeba gerai praavesti pamoką žymiai geriau nei jaunesnysis mokytojas. Esu kažkada rašęs, kad generolas turi mokėti strategiškai planuoti kariuomenės veiksmus, jis sėdi štabe gana toli nuo fronto linijos ir su kareiviais nebendrauja. Generolas gali nemokėti šaudyti, kautis kardu, būti storas bei bailokas ir t.t. Gi leitenantas rikiuotės karininkas būna su savo kareiviais ten kur pavojinga jis puikiai valdo ginklus ir reikalui esant sugeba parodyti drąsos, moralės ar kitokį pavyzdį. Jis dirba tiesiogiai su žmonėmis. Taigi, paaiškinkite man kodėl metodininkas ar ekspertas turėtų geriau ir kokybiškiau pravesti pamoką nei eilinis mokytojas? Juk, kad gautum šiuos vardus visų pirma reikia mokėti apiforminti popierius, kurti mokymo primones, žinoti visokias metodikas, bei turėti pažinčių ir suformuoti palankią nuomonę apie save tai jau šiokia tokia politika. O kas tikrina jų pamokų kokybę? Kodėl eksperto pravesta pamoka turi būti brangesnė nei eilinio? Jei ekspertas parašo vadovėlį ar programą už tai jam galima sumokėti honorarą. Bet prie ko čia pamokos? Beje ar ne todėl prigaminta tiek daug abejotinos kokybės vadovėlių ir visokių kitokių mokymo priemonių, kad kažkam reikėjo spsiginti ekspertų vardus?
  2. -
  3. dirbtinai kurti darbo vietas
  4. -
  5. as noriu sekso
  6. Tolerancija.
  7. Sudegint gyvai visus
  8. Kuruojanciai organizacijai ieskoti tinkamos darbo sektoriaus nisos.
  9. nezinou
  10. gali daugiau padeti valstybe