Akcijų poveikio tyrimas

Tyrimu siekiama patikrinti/išsiaiškinti, ar didžiųjų prekybos tinklų parduotuvių („Maxima”/ „Norfa“/ „Iki“/ „Lidl“/ „Rimi“ ar kt.) naujo akcijų leidinio išleidimo/paskelbimo internete dieną padaugėja perkančiųjų tose parduotuvėse.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai skaitote didžiųjų prekybos tinklų parduotuvių („Maxima”/ „Norfa“/ „Iki“/ „Lidl“/ „Rimi“ ar kt.) naujai išleistus akcijų leidinius jų išleidimo/paskelbimo internete dieną ?

Kaip dažnai lankotės didžiųjų prekybos tinklų parduotuvėse („Maxima”/ „Norfa“/ „Iki“/ „Lidl“/ „Rimi“ ar kt.) jų akcijų leidinių išleidimo/paskelbimo internete dieną ?